تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3729299
شناسه : 3729299
تاریخ :
حریق در شمال سرزمین‌های اشغالی به علت حملات حزب‌الله اقتصاد ایران: حملات موشکی حزب‌الله به مقر نظامیان صهیونیستی در المنارة باعث بروز آتش سوزی در این شهرک صهیونیستی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری المیادین گزارش داد که در نتیجه حمله موشکی حزب الله لبنان به شهرک صهیونیستی المناره، در این شهرک آتش سوزی بزرگی آغاز شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند آژیر خطر در شهرهای شتولا و نتوعا در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز به گوش رسیده است.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها، یک موشک ضد زره حزب الله روی یک ساختمان در شهرک المناره فرود آمده و باعث بروز آتش سوزی در این منطقه شده است.

نیروهای مقاومت در واکنش به این موضوع اعلام کردند که یک ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست را در المنارة با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و باعث خسارت‌های مستقیمی به این ساختمان شدند.

مقاومت همچنین اعلام کرد که شهرک صهیونیستی شتولا نیز با تسلیحات مناسب از سوی نیروهای مقاومت لبنان هدف قرار گرفته است.

با وجود گذشت چندین ساعت از آغاز آتش سوزی ، هنور این حریق خاموش نشده و نیروهای آتش نشانی در سرزمین‌های اشغالی نتوانسته اند آن را مهار کنند.

حملات موشکی حزب الله لبنان ضد اهداف صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی نیز دنبال می شود.

از سوی دیگر رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته ۴۳ شهرک صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی به خاطر حملات حزب الله از جنوب لبنان تخلیه شده است.
این رسانه‌ها تاکید کردند که بیش از ۳۰ درصد از صهیونیست‌هایی که خانه‌های خود را در مناطق شمالی ترک کردند، اعلام کردند که دیگر به آنجا باز نخواهند گشت.
به گفته این رسانه‌ها، تاکنون بیش از ۱۵۰۰ ساختمان، خودرو و زیرساخت در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله قرار گرفته است.
رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که در پی حملات حزب الله به مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ۶ منطقه صنعتی تعطیل و صدها مرکز دیگر تعطیل شده است.