تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3729291
شناسه : 3729291
تاریخ :
جلالی: معافیت من کاملا قانونی است/ از حضور زکی پور استقبال می کنم اقتصاد ایران: مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه معافیت من کاملا قانونی است، اظهار داشت: کار های من کاملا مطابق با قانون جلو رفته است و از اینکه در استقلال ماندنی شدم، خوشحال هستم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل جلالی پس از خروج از باشگاه استقلال اظهار داشت: خدا را شکر که مشکل خدمت سربازی من کاملاً حل شده و هیچ شائبه‌ای در آن نیست. مشکل من تماماً قانونی حل شده و باید از فرشید سمیعی مدیرعامل و تمامی اعضای باشگاه استقلال بابت پیگیری که انجام دادند، تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: من خودم در این مدت به صورت انفرادی تمرین می‌کردم و در این مدت پیام‌های دلگرم کننده ای را از هواداران دریافت کردم و من اعلام می‌کنم که مدیون هواداران بزرگ استقلال هستم. از امروز در تمرینات شرکت می‌کنم و پرقدرت‌تر از فصل گذشته در مسابقات حاضر می‌شوم.

جلالی افزود: به رامین رضائیان بابت حضور در استقلال خوش آمد می‌گویم؛ او بازیکن ملی پوش و در سپاهان هم عملکرد خوبی داشته است و از حضور او در استقلال خوشحال هستم و امیدوارم که عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.

مدافع استقلال در خصوص حضور میلاد زکی‌پور تصریح کرد: من قبلاً هم گفته بودم که باشگاه با هر بازیکنی که صلاح می‌داند مذاکره کند و از این موضوع هم استقبال کردم. میلاد همشهری من است و از حضور او هم خوشحال هستم و تلاش بازیکنان باعث خواهد شد تا باشگاه بزرگ استقلال موفق باشد.

او در خصوص احتمال دعوت به اردوی تیم ملی گفت: من با عملکرد خوبی که داشتم به تیم ملی دعوت شدم و از امیر قلعه نویی بابت این موضوع تشکر می‌کنم. بها دادن به جوانان یک نکته مثبت است و کادر فنی تیم ملی تمامی بازیکنان حاضر در لیگ برتر را رصد می‌کنند و من هم برای حضور در تیم ملی تلاش می‌کنم.