تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3729277
شناسه : 3729277
تاریخ :
حسینی: در جذب بازیکنان دخالتی نمی کنم/ از اردوی هلند خبری ندارم اقتصاد ایران: مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قرارداد خود با این باشگاه گفت: در جذب بازیکنان دخالتی ندارم و تمام موارد زیر نظر «گاریدو» انجام می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی پس از تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر پس از پایان کلاس‌های مربیگری دوباره به باشگاه بازگشتم و قراردادم را تمدید کردم و امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

او در خصوص حضور در کلاس‌های مربیگری گفت: واقعاً کلاس خوبی بود و متوجه شدم که دنیای مربیگری با دنیای بازیکنی فرق می‌کند. با آرامش خیلی خوب توانستیم نکات جدید یاد بگیریم.

حسینی در خصوص کار با «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: من در ابتدا یک جلسه کوتاهی با او داشتم و ۳ روز قبل جلسه دیگری را با او برگزار کردم. او از لحاظ تمرینی و انضباط در سطح بسیار خوبی است و امیدوارم روند رو به رشدی با او داشته باشیم.

مربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: امسال لیگ سختی را در پیش خواهیم داشت، ما هم سوپرکاپ، هم لیگ برتر و هم لیگ نخبگان آسیا و جام حذفی را در پیش داریم و امیدوارم بازیکنان در طول فصل تمرینات خوبی داشته باشند تا در طول فصل بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

او در خصوص میزبانی تیم پرسپولیس از حریفان خود در ورزشگاه تختی گفت: متأسفانه هر ساله چنین اتفاقاتی در کشور ما رخ می‌دهد. سطح امکانات ما نسبت به سایر کشورها ضعیف‌تر است. امیدوارم ورزشگاه آزادی هرچه سریع‌تر آماده و استادیومی در حد و اندازه نام باشگاه پرسپولس ساخته شود.

مربی پرسپولیس در رابطه با جذب بازیکنان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که از تیم جدا می‌شوند و یا به تیم اضافه می‌شوند همه این موارد تصمیم گیرنده شخص گاریدو است.

او در خصوص برگزاری اردوی هلند پرسپولیس گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و امروز به تمرینات اضافه می‌شوم.