تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729272
شناسه : 3729272
تاریخ :
برپایی سوگواره رسانه‌ای اربعین در گیلان اقتصاد ایران: رشت- سخنگوی ستاد اربعین گیلان از برپایی سوگواره رسانه‌ای اربعین در این استان خبر داد و گفت: مشکلات ارتباطی خبرنگاران در نجف و کربلا برطرف می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ادیب امروز پنجشنبه در نشست هم اندیشی ستاد اربعین گیلان با جمعی از مدیران رسانه با اشاره به جایگاه و نقش رسانه و خبرنگاران در رونق بخشی کنگره بزرگ اربعین در بخش‌های مختلف اظهار کرد: اربعین رویداد تمدن ساز است که باید با ادبیات رسانه به آن پرداخت.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات ارتباطی خبرنگاران و اصحاب رسانه در پیاده روی بزرگ اربعین بیان کرد: با تمهیداتی که صور گرفته مشکلات ارتباطی برای خبرنگاران در پوشش اخبار اربعین برطرف می‌شود.

احمدی ادیب با اشاره به اعزام ۳۰ خبرنگار گیلانی به سفر اربعین اضافه کرد: از هر شهرستان گیلان به جز مرکز استان یک خبرنگار فعال به همراه موکب برای پوشش اخبار به کربلا اعزام می‌شود.

وی از برگزاری سوگواره ویژه اربعین در گیلان خبر داد و افزود: این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای با مشارکت خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای و مجازی در قالب‌ها و محورهای مختلف ویژه اربعین در گیلان برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با تاکید بر لزوم تولید محتواهای ناب و اثرگذار از سوی خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای بیان کرد: سوژه محوری و روایت سازی کنگره بزرگ اربعین در ابعاد مختلف مورد توجه رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گیرد.

احمدی ادیب با تقدیر از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران در پوشش اخبار اربعین اضافه کرد: قرارگاه رسانه‌ای در شهرستان‌ها برای انعکاس فعالیت‌ها و عملکردهای رسانه‌ای اربعین تشکیل شده است.

وی با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن علیه رویداد بزرگ اربعین افزود: انسجام، همدلی و وفاق در اربعین دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار تر می‌کند.