تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3729271
شناسه : 3729271
تاریخ :
بزرگترین رویداد کشوری ووشو هفته آینده به میزبانی قم برگزار می‌شود اقتصاد ایران: قم- رییس هیات ووشو قم گفت: بزرگترین رویداد کشوری ووشو از شنبه تا چهارشنبه هفته آینده به میزبانی قم برگزار می شود که در این رقابت ها ۳ هزار نفر از ورزشکاران، کادر فنی و جامعه ووشو حضور دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمدزاده بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

محمدزاده گفت: در حال حاضر ۱۵ تیم به قم آمدند و این رویداد برای ووشوکاران بسیار مهم است و در رده جوانان کسانی که در این رقابت مدال طلا و نقره می‌آورند به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

رئیس هیات ووشو استان قم با بیان اینکه برگزاری این مسابقات بسیار سخت و دشوار است افزود: از روزهای گذشته تلاش شد تا ورزشگاه شهید حیدریان قم برای میزبانی این رویداد تجهیز شود.

وی گفت: در تقویم برنامه شورای فنی هیأت ووشو استان قم همواره به دنبال ارتقا جایگاه هیأت ووشو بودیم که در طی ۴ سال اخیر این هیأت جز ده هیأت برتر استان قم قرار گرفته است.

محمدزاده بیان کرد: ووشو ورزشی است که استان قم به آن نیاز دارد و این رشته در عرصه قهرمانی می‌تواند به قم کمک شایانی کند.

وی اضافه کرد: استان‌های مختلف کشور در این رشته سرمایه گذاری کردند و موفق به کسب مدال‌های مختلف ملی و بین المللی شدند.

رئیس هیات ووشو استان قم ابراز کرد: استان قم ظرفیت‌های خوبی در رشته ووشو دارد و با تلاش‌های مربیان و هدایت گران جامعه ووشو، در بین هیأت‌های برتر ووشو کشوری قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در رشته ووشو کسب مدال پروسه سخت و دشواری است، اما امروز ورزشکاران قمی توانمندی کسب مدال‌های مختلف در رقابت‌های ملی و جهانی را دارند.

محمدزاده افزود: امروز ورزشکاران قمی در رشته‌های مختلف ووشو به صورت تخصصی کار می‌کنند و حتی به تیم‌های استان‌های دیگر نیز ورود می‌کنند.

وی بیان کرد: بزرگترین رویداد کشوری ووشو از شنبه تا چهارشنبه هفته آینده به میزبانی قم برگزار خواهد شد که در این رقابت‌ها ۳ هزار نفر از ورزشکاران، کادر فنی و جامعه ووشو حضور خواهند داشت.

رئیس هیات ووشو استان قم اضافه کرد: این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود که ۳۲ تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند و این رقابت‌ها در دو بخش تالو و ساندا برگزار می‌شود.

وی گفت: در طول سال ۱۶ مسابقات اعزام تیم ملی برگزار می‌شود و قم دو تیم در لیگ برتر دارد که تمامی هزینه‌های برگزاری این رقابت‌ها و اعزام‌ها بر عهده هیأت ووشو استان است.

محمدزاده بیان کرد: استان قم در همه رده‌ها بازیکن دارند و به دلیل میزبانی دو تیم در این رویداد داریم و امیدواریم بتوانیم مدال‌های خوبی بدست آوردیم.

وی گفت: اگر ووشو استان قم حمایت شود می‌توانیم حتی نماینده در المپیک داشته باشیم و امروز این توانمندی و ظرفیت در ورزشکاران قمی وجود دارد که بتوانند در تمامی اعزام‌های تیم ملی حضور داشته باشند و بتوانند در رقابت‌های برون مرزی افتخار آفرینی کنند.