تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729252
شناسه : 3729252
تاریخ :
«ولایتمداری» و «حضور به‌هنگام» ۲ اصل اساسی در دفاع از ارزش‌ها اقتصاد ایران: کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: «ولایتمداری» و «حضور به‌هنگام» دو اصل اساسی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای مرصاد در چهار زبر کرمانشاه با تاکید تداوم راه نورانی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهیدان اخلاقی، مداح، قنبری و خالصی پس از پایان جنگ این سعادت را داشتند که پروازی و آسمانی شوند و به هم رزمان شهیدشان بپیوندند.

وی با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه شهید «رضا نادری» از شهدای شاخص شاهرود گفت: این شهید بزرگوار در وصیت‌نامه خود تبعیت از ولایت‌فقیه و حضور مستمر در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی را وظیفه همگان می‌دانست و می‌گفت مقلّد امام باید برای رفع نیازهای کشور و انقلاب در تمام صحنه‌ها حاضر باشد.

امام جمعه سمنان با یادآوری مقاومت و جانفشانی رزمندگان تیپ قائم (عج) سمنان در جریان عملیات مرصاد اظهار کرد: حضور «به‌هنگام» رزمندگان اسلام در این عملیات باعث شد نقشه دشمن برای پیشروی به کرمانشاه و همدان و سپس تهران درهم کوبیده شود.

مطیعی با نثار درود به روح بلند سپهبد شهید صیاد شیرازی و نیز سردار مهدوی‌نژاد گفت: شهید صیاد شیرازی در جریان این عملیات گفته بود گویا فرشتگان در خاک ریزهای منطقه چهار زبر حاضر شده‌اند و در حال دفاع از کشور عزیزمان و انقلاب اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اهمیت «ولایتمداری» و «حضور به‌هنگام» در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: اگر در دفاع از نظام، انقلاب و رهبری تأخیر داشته باشیم در تاریخ مانند جریان توّابین از ما نام خواهند برد، همانطور که توّابین نیز پس از شهادت حضرت امام حسین (ع) متوجه عمق حوادث عاشورا شدند!

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امروز نیز باید گوش و چشم خود را بر فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری متمرکز کنیم خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز برخی افراد نسبت به توصیه‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب کم‌توجهی می‌کنند که باید مراقب اینگونه رفتارها باشیم.