تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3729249
شناسه : 3729249
تاریخ :
اپل توسعه‌دهندگان را برای تجربه‌کردن قابلیت‌های Apple Intelligence به کوپرتینو دعوت کرد اقتصاد ایران: اپل با انتشار دعوت‌نامه‌ای، توسعه‌دهندگان را برای تجربه‌ی قابلیت‌های هوش مصنوعی خود به کوپرتینو دعوت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اپل، توسعه‌دهندگان را به جلسه‌ای حضوری برای تجربه‌‌ی قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) به کوپرتینو دعوت کرد. هوش مصنوعی اپل در WWDC 2024 معرفی شد؛ اما تاکنون دردسترس توسعه‌دهندگان قرار نگرفته است و مشخص نیست چه زمانی به‌صورت عمومی منتشر خواهد شد.

جلسه‌ی حضوری اپل «کاوش در هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی اپل» نام دارد و در ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) درApple Developer Center واقع در اپل پارک برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد مورد بحث لزوماً به‌معنی انتشار قابلیت‌های Apple Intelligence در آينده‌ی نزدیک نیست. اپل می‌گوید که توسعه‌دهندگان برای «تجربه‌ی برخی از بزرگترین رونمایی‌های WWDC24» به مهندسان اپل خواهند پیوست: «ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه از سیری و اپل اینتلیجنس برای بهبود نحوه‌ی تعامل افراد با اپلیکیشن‌هایتان استفاده کنید.»

مقالات مرتبط
  • اپل اینتلیجنس؛ تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی آیفون، آیپد و مک
  • اسکرین‌شات‌هایی از تنظیمات و رابط کاربری هوش مصنوعی اپل رؤیت شد

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود اعلام کرد که قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را پاییز امسال با iOS 18 و macOS Sequoia دردسترس کاربران قرار می‌دهد. وب‌سایت Apple Developer پیش‌تر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که نسخه‌ی بتای اپل اینتلیجنس در تابستان امسال دردسترس قرار خواهد گرفت اما آن بیانیه بعداً از وب‌سایت حذف شد. در کد بتای iOS 18 نیز ارجاعاتی به اپل اینتلیجنس وجود دارد؛ اما فعلاً قابلیت‌های هوش مصنوعی، غیرفعال است.

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، پیش‌تر ادعا کرده بود که برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل پاییز امسال دردسترس قرار خواهند گرفت؛ اما انتشار برخی قابلیت‌های پیشرفته‌تر تا تابستان ۲۰۲۵ طول خواهد کشید.