تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3729246
شناسه : 3729246
تاریخ :
آمادگی جامعه اسلامی کارمندان برای همکاری با پزشکیان اقتصاد ایران: جامعه اسلامی کارمندان با صدور بیانیه ای همکاری با رییس جمهور منتخب را اعلام کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه به این شرح است: «بسمه تعالی. جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب و محترم. سلام علیکم. انتخاب جنابعالی از سوی مردم عزیز ایران اسلامی را تبریک عرض نموده و امیدواریم به فضل خداوند قادر متعال در خدمت به نظام و ملت موفق باشید.

مردم سرافراز ایران با تبعیت از توصیه‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای با حضور پرشور در صحنه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به رئیس جمهور منتخب خویش رای دادند.

جامعه اسلامی کارمندان آمادگی دارد که مانند ۳۰ سال گذشته در مورد مسائل و مطالب و نیازهای اساسی جامعه کارمندان و بازنشستگان شریف کشور، نظرات کارشناسی خود را در اختیار جنابعالی و دولت چهاردهم قرار دهد.

جامعه اسلامی کارمندان کشور متواضعانه از جنابعالی انتظار دارد که به موضوعات بسیار مهم انتخاب و معرفی مدیران امین و قوی برای مدیریت مطلوب کشور آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند و رسیدگی به وضع اقتصادی کشور و توجه به اقشار کم درآمد علی الخصوص کارمندان، بازنشستگان و کارگران اهتمام ویژه مبذول فرمایید.»