تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3729226
شناسه : 3729226
تاریخ :
قابلیت‌های Apple Intelligence به نسخه‌های بتای بعدی iOS 18 اضافه می‌شوند اقتصاد ایران: قابلیت‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence در نسخه‌های بعدی بتای توسعه‌دهندگان iOS18 ارائه خواهند شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اپل با انتشار چهارمین بتای توسعه‌دهندگان iOS 18، همچنان قابلیت‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence را دردسترس قرار نداده است. این امر سبب‌ گمانه‌زنی‌هایی در ارتباط با تعویق انتشار هوش مصنوعی اپل شده است.

طبق گزارش MacRumors، قابلیت‌های Apple Intelligence به نسخه‌های بتای بعدی iOS 18 اضافه خواهند شد و تغییری در برنامه‌های اپل نسبت‌به آنچه در رویداد WWDC اعلام شده، ایجاد نشده است.

برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل احتمالاً تا قبل از پایان ماه آگوست (مرداد و شهریور) و قبل از انتشار گسترده‌ی iOS 18 در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) دردسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهند گرفت و سپس در نسخه‌های بعدی بتای عمومی منتشر خواهند شد.

هوش مصنوعی Apple Intelligence در ابتدا فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد و به‌دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری تنها در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس و آیپد‌ها و مک‌های مجهز به تراشه‌های سری M اجرا خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط
  • اپل اینتلیجنس؛ تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی آیفون، آیپد و مک
  • حداقل هشت ماه تا تجربه سیری جدید با هوش مصنوعی اپل فاصله داریم

از قابلیت‌های Apple Intelligence می‌توان به خلاصه‌سازی متن‌ها، اولویت‌بندی اعلان‌ها و ایمیل‌ها، تولید ایموجی و تصاویر سفارشی و همچنین نسخه‌ی هوشمندتر سیری با درک پیشرفته‌تر از زبان و قابلیت آگاهی از صفحه‌نمایش (on-screen awareness) اشاره کرد.

طبق گفته‌ی اپل، پس از انتشار گسترده‌ی iOS 18، برخی از ویژگی‌ها‌ی Apple Intelligence همچنان به‌صورت «پیش نمایش» برای کاربران دردسترس بوده و «در طول سال آینده» منتشر خواهند شد. انتظار می‌رود که انتشار Apple Intelligence در سال ۲۰۲۵ تکمیل شود.