تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3729211
شناسه : 3729211
تاریخ :
شکایت باشگاه ملوان علیه مهران احمدی و خیبر اقتصاد ایران: باشگاه ملوان بعد از عقد قرارداد بازیکن تحت قراردادش، از وی و باشگاه خیبر خرم‌آباد در کمیته وضعیت ثبت شکایت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه خیبر خرم‌آباد دیروز (چهارشنبه) از جذب مهران احمدی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خبر داد.

با این وجود باشگاه ملوان به دلیل عقد قرارداد غیرقانونی از مهران احمدی و باشگاه خیبر در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی , تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد ,

مدیران ملوان بندر انزلی طبق قانون ابلاغی فدراسیون، از بند تمدید خودکار قرارداد بازیکنان استفاده کردند. باشگاه شمالی در راستای فعال‌سازی بند تمدید خودکار علاوه بر سازمان لیگ، به بازیکنان مدنظر نیز درباره تمدید قرارداد، اطلاع‌رسانی انجام داده بودند.  

حالا با توجه به اقدامات صورت گرفته و از آنجایی که مهران احمدی پیش از پیوستن به خیبر، فسخ قراردادی ثبت نکرده است، باشگاه ملوان قصد پیگیری حقوقی موضوع را از طریق کمیته وضعیت دارد.

ضمناً در کنار این شکایت، باشگاه ملوان به دلیل فعالیت‌های یکی از افراد مرتبط با این پرونده و تحریک بازیکن برای سرپیچی از قراردادش، در کمیته اخلاق ثبت شکایت کرد.

انتهای پیام/