تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729040
شناسه : 3729040
تاریخ :
انجام ۱۰ ماموریت ویژه پلیسی در استان سمنان/ ۱۰ نفر دستگیر شدند اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام ۱۰ ماموریت ویژه پلیسی طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته ۱۰ مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این راستا ۱۰ نفر متخلف و سارق دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارق به عنف گوشی آیفون خانمی اهل سمنان دستگیر شد، افزود: این فرد با سابقه کیفری با تهدید سلاح سرد و کتک کاری گوشی یک خانم را سرقت کرده بود که به دام پلیس افتاد.

معتاد شیشه‌ای گرفتار در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه سارق معتاد به شیشه اماکن خصوصی در جنوب شهرستان دامغان دستگیر شد، ابراز داشت: این متهم ۳۰ ساله به انجام ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه دو تن چوب تاغ قاچاق از یک نیسان آبی در حوزه شاهرود کشف شد، ابراز داشت: راننده قصد انتقال محموله به داخل شهر را داشت که با تیزهوشی مأموران دستگیر شد.

وی از کشف یک کیلو تریاک از خودرو ساینا محدوده گرمسار خبر داد و افزود: راننده قصد انتقال محموله را از استان‌های شمالی به سمت گرمسار را داشت که در پلیس راه سرخه متوقف شد.

توقف خودرو حاوی تریاک در پلیس راه سرخه

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق اماکن خصوصی گرمسار توسط مأموران انتظامی لجران دستگیر شد، ابراز داشت: این فرد به انجام پنج فقره سرقت اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای بابیان اینکه سارق محتویات داخل خودرو در سمنان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی به انجام ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

وی از کشف سه دستگاه گنج یاب قاچاق از خودرو سواری پژو ۴۰۵ در گرمسار خبر داد و افزود: خودرو توقیف و پرونده راننده به مقامات قضائی ارجاع یافت.

کشف دو میلیارد ریال لوازم تجهیزات ساختمانی

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد ریالی سهام در شاهرود دستگیر شد، ابراز داشت: متهم در قبال خرید سهام از مال‌باختگان چک بانکی داده بود که پس از معامله دو شاکی پرونده متوجه خالی بودن حساب شدند و در نهایت کلاهبردار به چنگال قانون گرفتار شد.

موقوفه‌ای از دستگیری سارق شیرآلات ساختمانی در شاهرود خبر داد و تصریح کرد: از مخفیگاه این متهم بیش از دو میلیارد ریال لوازم و تجهیزات شیرآلات ساختمانی کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری دو سارق منزل با پابند الکترونیکی زندان در گرمسار خبر داد و افزود: این متهمان در حوزه سرقت، خرید و فروش مواد مخدر دارای سابقه بودند.