تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3728983
شناسه : 3728983
تاریخ :
کتابی بهتر از قرآن برای مواجهه با جنگ ادراکی و شناختی نداریم اقتصاد ایران: معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما کتابی بهتر از قرآن برای مواجهه با جنگ ادراکی و شناختی سراغ نداریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ خلبان علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در اختتامیه هفتمین جشنواره تنویر نهاجا که به صورت حضوری و دور سخنی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین، ) با تقدیر از تلاش‌های مجموعه اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در اجرای دقیق و پر قدرت برنامه‌های قرآنی گفت: هر چقدر ما در راه ترویج فرهنگ قرآنی کار بکنیم یک سرمایه گذاری بزرگ برای خانواده‌ها، کارکنان و برای آینده خودمان، کشورمان انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما نیروی هوایی هستیم و تخصص ما خلبانی است انتظار می‌رود که بیشتر در خصوص مسائل تخصصی این نیرو صحبت کنیم و هرجا که به مشکلی برمی‌خوریم برای رفع آن به چک لیست‌های موجود مراجعه کنیم اظهار کرد: واقعیت این است که قرآن کتاب ما مسلمانان همواره، همیشه و همه جا گره گشای کارهای ما بوده است و این کتاب آسمانی یک مرجع و منبع بسیار عالی برای حل و فصل تمام معضلات و مشکلات بشریت است.

امیر سرتیپ خلبان طالب زاده با بیان اینکه کشور ما سالهاست که مورد هجمه همه‌جانبه امپراطوری رسانه‌ای در فضای مجازی و جنگ نرم قرار گرفته است بیان کرد: پس از گذشت حدود نیم قرن از حیات جمهوری اسلامی، حربه‌های دشمنان بر علیه ایران اسلامی همواره شکست خورده است و جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان روز به روز سربلندتر می‌شود و این موفقیت بزرگ به برکت وجود قرآن کریم و عمل به فرامین آن بوده است.

وی خاطر نشان کرد: دنیا درگیر یک جنگ ادراکی و شناختی است و ما هیچ کتابی را بهتر از قرآن برای مواجهه با این جنگ بسیار پیچیده سراغ نداریم که در همه زمان‌ها و مکان‌ها به انسان کمک می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اگر بتوانیم فرهنگ قرآنی و آموزه‌های آن را یاد بگیریم و در بین خانواده خود تعمیم دهیم، در مراحل بسیار سخت زندگی به مشکل برنمی‌خوریم اظهار کرد: ما برای امور قرآنی هرچقدر که سرمایه‌گذاری کنیم کم است، با سرمایه‌گذاری در این زمینه قطعاً موفق خواهیم بود.