تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728950
شناسه : 3728950
تاریخ :
اجرای طرح جدید تشدید نظارت بر بازار اقلام مصرفی در استان سمنان اقتصاد ایران: سمنان- معاون اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح جدید تشدید نظارت بر بازار اقلام مصرفی استان گفت: نظارت‌ها به خصوص با اولویت گوشت قرمز، تشدید می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اجرای طرح جدید تشدید نظارت بر بازار اقلام مصرفی استان سمنان بیان کرد: در راستای کاهش قیمت‌ها و همچنین جلوگیری از افزایش آنها، تصمیمات جدی در ستاد تنظیم بازار استان سمنان اخذ شده که یکی از آنها شدید بازرسی‌های کارشناسی از اصناف است.

وی با بیان اینکه این تشدید نظارت‌ها به خصوص در بازار تأمین و عرضه گوشت گوسفند صورت خواهد گرفت، افزود: برای این محصول در ستاد تنظیم بازار استان سمنان همچنین یک سقف قیمتی تعیین شده است.

معاون اقتصادی استانداری سمنان گفت: مقرر شده بازرسی‌ها از مراکز عرضه دام سبک در استان و در کنار آن همسان سازی قیمت گوشت با استان‌های همجوار در دستور کار قرار گیرد.

صادقی با بیان اینکه نمی‌خواهیم که سمنان استان گرانتری از سایر استان‌های همجوار باشد، تاکید کرد: طبق مصوبه تنظیم بازار استان سمنان، از این پس برخوردهای بازرسان صمت، اتاق اصناف و تعزیرات با متخلفان قاطع خواهد بود.

وی با بیان اینکه در زمینه گندم و آرد مشکلی نداریم چرا که ذخایر استان سمنان بسیار خوب است، افزود: روند خرید گندم هر ساله ۱۰ الی ۱۵ درصد بیشتر از سال قبل می‌شد که امسال نیز خوشبختانه این اتفاق رقم خواهند خورد و از این بابت مشکلی نداریم.