تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3728871
شناسه : 3728871
تاریخ :
نقشه راه کمپین کامالا هریس برای پیروزی در انتخابات اقتصاد ایران: رئیس کمپین کامالا هریس در یادداشتی اظهار کرد معاون رئیس جمهور آمریکا در موقعیتی قوی برای پیروزی در انتخابات ماه نوامبر قرار دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خانم جن اومالی دیلون، رئیس کمپین کامالا هریس، امروز در یادداشتی برای رسانه‌ها، با اشاره به توانایی‌های خانم هریس برای گسترش اتحاد و یکپارچگی منجر به راه یابی دوباره به کاخ سفید و درخواست او از رای دهندگان، اظهار کرد که هریس در موقعیتی قوی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر قرار دارد.

وی در این یادداشت افزود: کامالا هریس با یک پیام محبوب، سابقه‌ای قوی در موضوعاتی که برای اغلب رای دهندگان در ایالت‌های چرخشی حائز اهمیت است، مسیرهای متعدد برای دستیابی به 270 رای الکترال و اشتیاق بی سابقه به سمت وی، در موقعیتی قوی برای پیشی گرفتن از دونالد ترامپ و پیروزی در 104 روز باقی مانده تا انتخابات دارد.

دیلون سه دلیل اصلی قدرت هریس را این عوامل عنوان کرد: حمایت او از رای دهندگان هریس- بایدن در سال 2020، توانایی او برای گسترش این اتحاد و این حقیقت که تغییر در راس دموکرات‌ها این امکان را به او داد تا آرای رای دهندگانی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند را جلب کند. کمپین وی اشتیاق چشمگیری را ایجاد کرد و در مدت دو روز آغازین راه اندازی کمپین مبلغ 126 میلیون دلار جمع آوری کرد.

در این یادداشت به حمایت قوی هریس از بلوک های کلیدی دموکرات ها به ویژه رای دهندگان سیاه پوست، لاتین، زنان و جوانان اشاره شده است. علاوه بر این، در این یادداشت به نظرسنجی دانشگاه کوئینی پیاک اشاره شده که در آن هریس با 54 درصد در مقابل ترامپ در بین رای دهندگان سیاه پوست پیشتاز است و یک نظرسنجی داخلی دیگر که نشان داد میزان محبوبیت هریس در بین رای دهندگان لاتین تبار از ترامپ یا بایدن بیشتر است.

اومالی ابراز کرد این رقابت بسیار انعطاف پذیرتر شده از این منظر که هریس نامزد احتمالی جایگزین بایدن است و این فرصت به او داده شده تا خود را به رای دهندگان تصمیم نگرفته که ممکن است به اندازه‌ای که با بایدن و ترامپ آشنایی داشتند، با او آشنا نباشند، معرفی کند.

وی در یادداشتش تصریح کرد این جهان توسعه یافته از رای دهندگانی با توانایی بردن، برای هریس بسیار در دسترس است. ما مزایا و منافع روشنی در برخی موضوعات داریم، آنها حامی حزب دموکرات در گذشته بوده‌اند و بسیاری از رای منفی دموکرات ها حمایت می کنند. این وظیفه کمپین هریس است تا این رای دهندگان را پیروز کند اما مسیر انجام این اقدامات روشن است.

این در حالی است که انتظار می رود کمپین هریس همچنان تمرکز و توجه زیادی بر ایالت های دیوار آبی شامل پنسیلوانیا، میشیگان و ویسکانسین داشته باشد که باعث می شود در انتخابات نوامبر شکست نخورد. پیشتر بایدن در سال 2020، هر سه ایالت را در مسیر پیروزی خود، برده بود.

اما خانم دیلون معتقد است ایالت های کارولینای شمالی، جورجیا، آریزونا و نوادا همچنان به لطف مزایای هریس برای رای دهندگان جوان و اقلیت‌ها، در بازی هستند و مسیرهای متعددی را برای کمپین به منظور کسب 270 رای الکترال فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد کمپین هریس از زمان راه اندازی و شروع به کار در روز یکشنبه تا سه شنبه بعدازظهر، مبلغ 126 میلیون دلار کمک مالی مردمی جمع آوری کرد. گردهمایی انتخاباتی هریس در میلواکی بزرگترین گردهمایی با حضور بیش از 3 هزار نفر بود و از روز یک شنبه بعدازظهر تاکنون بیش از 100 هزار داوطلب برای پیوستن به کمپین اعلام آمادگی کرده اند.

دیلون در پایان گفت: این کمپین تعطیل خواهد شد و به سختی مبارزه خواهد کرد اما خانم هریس در موقعیتی قوی قرار دارد و او پیروز خواهد شد.

جو بایدن روز یکشنبه با انتشار نامه‌ای در حساب ایکس خود نوشت: معتقدم به نفع حزب من و کشورم است که کناره گیری کنم و بر روی تحقق وظایفم به عنوان رئیس جمهور در باقی مانده دوره‌ام تمرکز کنم.

بایدن بلافاصله پس از اعلام خبر کناره‌گیری، در بیانیه جداگانه‌ای از کامالا هریس اعلام حمایت کرد، این اقدام بلافاصله مورد حمایت انجمن حزبی سیاه‌پوستان کنگره، بسیاری از اهداکنندگان اصلی کمک‌های مالی و برخی قانون‌گذاران قرار گرفت.

وی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز من می‌خواهم حمایت کامل خود را از کامالا هریس به‌عنوان نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سال جاری اعلام کنم. دموکرات‌ها! وقت آن است که کنار یکدیگر قرار بگیریم و دونالد ترامپ جمهوری‌خواه را شکست دهیم.

هریس باید برای تضمین نامزدی‌اش در کنوانسیون دموکرات ها در ماه آگوست، حمایت دستکم 1969 دلگیت از مجموع 3936 دلگیت را بدست آورد.

جیمی هریسون رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا اعلام کرد که این حزب تا تاریخ 7 آگوست (17 مرداد) نامزد نهایی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی خواهد کرد و متعهد به یک فرآیند نامزدی آزاد و منصفانه است.

انتهای پیام/