تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3728860
شناسه : 3728860
تاریخ :
حمایت های مالی مخفیانه کابینه نتانیاهو از شهرک های غیرقانونی اقتصاد ایران: یک نهاد حقوقی مخالف شهرک سازی در فلسطین اشغالی از کمک های مخفیانه کابینه این رژیم به شهرک نشینان به منظور احداث شهرک های جدید در اراضی فلسطینیان پرده برداشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش صهیونیستی «صلح اکنون» در گزارش اخیر خود از سوءاستفاده کابینه رژیم صهیونیستی از شهرک‌های غیرقانونی در چارچوب طرح های جدید شهرک‌سازی خبر داد و افزود کابینه نتانیاهو به صورت مخفیانه با تخصیص بودجه‌ای محرمانه از قانونی شدن این شهرک های غیرقانونی حمایت می‌کند.

براساس اسناد منتشرشده از سوی جنبش «صلح اکنون» حمایت های محرمانه مزبور عمدتا از شهرک هایی است که صهیونیست‌های کشاورز مدیریت آن را برعهده دارند و بیش از هر چیز با هدف تبدیل شدن آنها به شهرک های کامل و قانونی در آینده نزدیک است.

براساس این گزارش کابینه رژیم صهیونیستی بودجه ای بالغ بر 20.5 میلیون دلار را در سال جاری برای تامین الزامات و نیازمندی های امنیتی این شهرک های نوپا تخصیص داده است.

کمک‌های مالی محرمانه فوق بیش از هر چیز با هدف خریداری خودروها، پهپادها، دوربین ها، ژنراتورهای برق، ایجاد دیوارها و آسفالت جاده ها و مسیرهای خاص برای این شهرک‌های غیرقانونی در جهت بهبود زیرساخت‌های امنیتی این شهرک‌ها استفاده می شود.

 

ارزیابی‌های موسسه «صلح اکنون» حاکی از آن است که دست‌کم 500 شهرک‌نشین هم‌اکنون در شهرک‌های غیرقانونی سکونت دارند و بیش از 25 هزار نفر دیگر نیز در پروژه‌های کلان شهرک‌سازی ساکن هستند که غالبا حمایت و پشتیبانی ضمنی کابینه اسرائیل را در پشت سر خود دارند.