تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3728826
شناسه : 3728826
تاریخ :
امیدواریم مسیر تحول آفرینی در روابط عمومی سپاه ادامه یابد اقتصاد ایران: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سردار‌ نائینی هرکجا که بوده‌اند منشا تحولات بسیار‌ مثبتی بوده‌اند و امیدواریم این مسیر تحول آفرینی را در روابط عمومی سپاه نیز ادامه دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم معارفه معاون جدید روابط عمومی سپاه و رئیس جدید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: نام دو مرکز و مجموعه‌ای که امروز مسئولشان هم تکریم و هم معرفی می‌شوند، با این ایام بسیار تناسب دارد و کاری حسینی و زینبی انجام می‌دهند.

 

وی افزود: امروز یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد تبیین، تلاش و مجاهدتی است که برادران عزیز و خواهران گرامی ما در دو مرکز روابط عمومی سپاه و مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام می‌دهند.

حاجی صادقی با اشاره به اقدامات سردار شریف در روابط عمومی سپاه گفت: سردار شریف در طول 18 فعالیت خود در مقام روابط عمومی کل سپاه اقدامات شایسته و ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف صورت دادند که این اقدامات شایسته تقدیر است.

وی اظهار داشت: سردار‌ نائینی نیز هرکجا که بوده‌اند منشا تحولات بسیار‌ مثبتی بوده‌اند و امیدواریم این مسیر تحول آفرینی را در روابط عمومی سپاه نیز ادامه دهند.

ادامه دارد….