تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3728788
شناسه : 3728788
تاریخ :
عملیات جدید «هدهد ۳» حزب الله در آسمان سرزمین‌های اشغالی+ فیلم اقتصاد ایران: پهپاد هدهد در جدیدترین نفوذ خود به آسمان سرزمین‌های اشغالی، برای اولین بار تصاویر از یک پایگاه حفاظت شده هوایی را ضبط کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب‌الله کلیپی ویدیوئی از تصاویر مربوط به عملیات شناسایی پهپاد هدهد بر فراز آسمان پایگاه نظامی «رامیت دیوید» رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

پهپاد هدهد دیروز با پرواز در آسمان رژیم صهیونیستی ساعت‌ها به گشت‌زنی و رصد اطلاعاتی پرداخته و به سلامت به لبنان بازگشت.

بر اساس تصاویر موجود، این پایگاه دارای جنگنده‌ها و بالگردهای نظامی و بالگردهای ترابری و امدادی و همچنین بالگردهای جاسوسی دریایی و سامانه‌های مربوط به حملات سایبری و جنگ الکترونیک است.

یک منبع نظامی در حزب‌الله لبنان با اعلام این موضوع تاکید کرد که تصویربرداری از این مرکز حساس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دیروز سه شنبه ۲۳ ژوئن انجام شده است. لذا این تصاویر با تصاویر مربوط به پهپاد هدهد که چند هفته پیش موفق به نفوذ به آسمان سرزمین‌های اشغالی شده بود، متفاوت است.

این منبع تاکید کرد که همزمانی این عملیات با سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا و دیدار وی با شخصیت‌های سیاسی این کشور می‌تواند حامل پیام‌های مهمی باشد. بنا بر اعلام این منبع، بعد از عملیات رژیم صهیونیستی در الحدیده پیامی که امروز مخابره می‌شود، پیام تشدید تنش از سوی جببهه پشتیبانی غزه است.

این گزارش می‌افزاید که برای اولین بار در تاریخ رژیم صهیونیستی اتفاق می‌افتد که تصاویر هوایی از یک پایگاه هوایی حفاظت شده این رژیم ضبط و مخابره شود.

این منبع افزود که با وجود آماده باش کامل در سرزمین‌های اشغالی و پیش‌بینی انجام حملات احتمالی از سوی یمنی‌ها، نیروهای مقاومت موفق به ارسال پهپادهای خود شده اند.

بر اساس این گزارش پهپاد حزب‌الله موفق شد سامانه‌های راداری رژیم صهیونیستی و سیستم‌های رصد آنها را فریب داده و با تصاویری که ضبط کرده، سالم به پایگاه بازگردد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در فضای مجازی انتشار این فیلم‌ها از سوی حزب‌الله لبنان را بسیار نگران کننده توصیف کرده‌اند.

یک صفحه صهیونیستی در فضای مجازی با اعلام این مطلب تاکید کرد که چرا این پهپاد مورد رصد و شناسایی قرار نگرفته و بهانه مؤسسات نظامی این بار چه خواهد بود؟