تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3728786
شناسه : 3728786
تاریخ :
در دولت چهاردهم به مناطق محروم، توجه واقعی شود اقتصاد ایران: سخنگوی شورای عالی استان‌ها به مسعود پزشکیان گفت: در دولت چهاردهم به مناطق محروم، توجه واقعی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فاروق اعظمی سخنگوی شورای عالی استان‌ها و نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها در نشست جامعه شورایی کشور با دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب، گفت: حضور ارزشمند شما در جمع جامعه شورایی را ارج می‌نهیم و انتخاب حضرتعالی را تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: به عنوان یک نماینده جامعه شورایی از سیستان و بلوچستان سه نکته را خدمت شما عرض می‌کنم. نکته اول اینکه مناطق محروم همواره کلیدواژه‌ای در ایام انتخابات برای کسب رأی بوده اما بعد از انتخابات به فراموشی سپرده شده است؛ برای ارتقای شاخص‌های مناطق محروم معاونت مناطق محروم را پویا کنید و توجه واقعی به این مناطق شود. شما بالاترین رأی را از مناطق محروم داشتید و آن‌ها به صداقت شما رأی دادند و انتظار دارند مورد توجه قرار گیرند.

اعظمی خاطرنشان کرد: نکته دوم این است که بدون توجه به حزب و قومیت و همان‌گونه که وعده داده‌اید، دولتمردان خود را انتخاب کنید. یک خانم اصالتاً بلوچ در کشور امارات به وزارت آموزش و پرورش رسیده است و در ایران هم می‌تواند این اتفاق رخ دهد. ما بلوچیم و پرچم ایران کفن ما است، همه برای ایران هستیم.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در پایان، اظهار داشت: نکته سوم هم اینکه شکاف را در استان سیستان و بلوچستان ترمیم کنید که دیگر منطقه ما تحمل شکاف بیش از این ندارد، همه ما سیستان و بلوچستان آباد را می‌خواهیم.