تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3728767
شناسه : 3728767
تاریخ :
فروردین رئیس مجمع نمایندگان استان فارس شد اقتصاد ایران: انتخابات هیات رییسه مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس برگزار و محمدمهدی فروردین به عنوان رئیس این مجمع انتخاب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدمهدی فروردین در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام خبر برگزاری انتخابات هیات رییسه مجمع نمایندگان استان فارس در تشریح جزییات آن، گفت: نشست مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۳ مرداد ماه) برگزار شد و برگزاری انتخابات هیات رییسه این مجمع برای اجلاسیه اول مجلس دوازدهم در دستورکار قرار داشت.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست، بر اساس آرای اخذ شده بنده به عنوان رئیس این مجمع انتخاب شدم، همچنین غلامرضا توکل شوریجه نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه به عنوان نایب رئیس، امید نصیبی نماینده ممسنی و رستم به عنوان سخنگو و سیداسماعیل حسینی نماینده مردم شیراز و زرقان به عنوان دبیر انتخاب شدند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: مجمع نمایندگان استان فارس از ۱۸ عضو تشکیل شده است که سه نفراز آنها ریاست کمیسیون‌های عمران، کشاورزی و امنیت ملی و سیاست خارجی را برعهده دارند و قطعاً می‌توانند هم در سطح ملی و هم استانی جهت بهبود امور تاثیرگذار باشند.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس تاکید کرد: این مجمع به عنوان یکی از مجامع بزرگ استانی تلاش خواهد کرد تا از طریق تعامل و هم‌افزایی با دولت اتفاقات خوبی را در سطح ملی و استانی رقم بزند، ضمن اینکه در این نشست نیز اعضای مجمع تاکید کردند در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، همراهی و حمایت لازم را از دولت جدید داشته باشد.