تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3728764
شناسه : 3728764
تاریخ :
تن‌هاخ، دخه‌آ را از بازگشت به منچستریونایتد ناامید کرد اقتصاد ایران: سنگربان سابق شیاطین آماده بازگشت به اولدترافورد بود اما سرمربی هلندی تیم مانع از این اتفاق شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ اواخر فصل گذشته شایعاتی درباره احتمال برکناری اریک تن‌هاخ از سرمربیگری منچستریونایتد منتشر شد که امید بازگشت به این تیم را در دل سنگربان پیشین تیم، داوید دخه‌آ زنده کرد. دروازه‌بان اسپانیایی در پایان فصل 23-2022 پس از 12 سال،‌ به عنوان بازیکن آزاد از شیاطین سرخ جدا شد اما خواسته‌هایش مانع از پیوستن او به تیمی دیگر شد و به این ترتیب فصل گذشته بدون تیم ماند.

طبق ادعای نشریه اتلتیک، دخه‌آ به نزدیکان خود گفته که اگر تن‌هاخ و جان مورتاف - مدیر فوتبال سابق باشگاه منچستریونایتد که در جدایی دخه‌آ نقش داشت - بروند حاضر است که به من‌یونایتد برگردد. مورتاف چندی پیش جای خود را به دن اشورث مدیرفوتبال سابق نیوکاسل داد اما تن‌‌هاخ توانست یک فصل دیگر از مدیران باشگاه فرصت بگیرد و به این ترتیب بازگشت دخه‌آ منتفی شد.

او اکنون هفته‌ای سه چهار روز به صورت انفرادی زیر نظر ریچارد هارتیس، مربی دروازه‌بان‌های سابق منچستریونایتد تمرین می‌کند و گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال بازگشتش به دنیای فوتبال با تیمی متفاوت صورت گرفته است.

انتهای پیام/