تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728758
شناسه : 3728758
تاریخ :
ضرورت رعایت حرمت و تکریم نیازمندان اقتصاد ایران: تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت رعایت حرمت و تکریم نیازمندان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و شورای مدیران کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومان اظهار کرد: طبق روایات، خداوند برخی بندگان را فقط برای کمک به محرومان خلق کرده است که نشانگر ارزش دستگیری از نیازمندان و ایتام نزد پروردگار است.

وی با تاکید بر رعایت حرمت و تکریم نیازمندان گفت: قرآن می‌فرماید کار خیر با منت گذاشتن، هیچ ارزشی ندارد و موجب تباه شدن اعمال می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: فعالیت‌های خیرین و نهادهایی همچون کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان، موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و حفظ آبروی محرومین در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام مطهری با اشاره به اهمیت نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) خطاب به کارکنان این نهاد، گفت: کمیته امداد از یک جهت چون یادگار امام راحل بوده، ارزشمند است و از جهت دیگر مخاطب شما افرادی هستند که خداوند در قلوب آنها است و دعای آنها در حق شما مستجاب می‌شود.

وی گفت: همنشینی با نیازمندان از جمله افتخارات انبیا بوده و برای ما نیز افتخار است که در خدمت آنها باشیم.