تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3728755
شناسه : 3728755
تاریخ :
رد پای شیطان روی تاتامی/ پرچم‌دار تل‌آویو در المپیک را بشناسید اقتصاد ایران: پرچم‌دار کاروان رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک پاریس، بمب‌های متعلق به تل‌آویو را پیش از فرود آن بر سر مردم غزه، امضا کرده است!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، پیتر پالچیک، نماینده جودوکار رژیم صهیونیستی که در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس پرچم جعلی این رژیم را حمل خواهد کرد، پیش از سفر به فرانسه، بمب‌هایی که صهیونیست‌ها در نوار غزه بر سر زنان و کودکان می‌ریزند را امضا کرده است!

پالچیک ۳۲ ساله در شبکه اجتماعی «ایکس» تصاویری از بمب‌های ارتش رژیم صهیونیستی که روی آنها امضا و دست‌خط او حک شده است را به نمایش گذاشت. او روی این بمب‌ها که مقصدشان باریکه غزه است، نوشت «با کمال میل؛ از طرف من تقدیم به شما»!

رد پای شیطان روی تاتامی/ پرچم‌دار تل‌آویو در المپیک را بشناسید

او که در رقابت‌های جودوی قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۰ در پراگ، در جایگاه نخست ایستاد، زاده اوکراین است و در سال ۲۰۲۱ در بازی‌های المپیک توکیو نیز مدال برنز گرفت. حضور ورزشکاران رژیم صهیونیستی در بازی‌های تابستانی امسال که از روز جمعه به طور رسمی افتتاح می‌شود، انتقاد تند محافل ورزش بین‌الملل را نیز به همراه داشته و این در حالی است که مقامات فرانسوی در ادامه حمایت‌های خود از اشغالگران، با اشاره نگرانی‌های امنیتی، ورزشکاران صهیونیستی را ۲۴ ساعته تحت حفاظت قرار داده‌اند!

رد پای شیطان روی تاتامی/ پرچم‌دار تل‌آویو در المپیک را بشناسید

رژیم صهیونیستی که قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد مبنی بر آتش‌بس فوری در نوار غزه را نادیده گرفته، در بحبوحه حملات وحشیانه بی‌وقفه علیه این باریکه، هدف انتقاد و محکومیت گسترده جامعه بین‌المللی قرار گرفته است.

از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهر ۱۴۰۲) در پی عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) که صهیونیست‌ها را به شدت غافلگیر کرد و افسانه شکست‌ناپذیری آنها را بر باد داد، اشغالگران در حملات تلافی‌جویانه تاکنون حدود ۴۰ هزار فلسطینی که عمده آنها زنان و کودکان هستند را به شهادت رسانده‌اند. بمب‌های صهیونیست‌ها که آمریکا بی‌توجه به انتقادات، تظاهرات و تجمعات اعتراضی گسترده در سطح جهان، همچنان به تامین آن برای اشغالگران ادامه می‌دهد، بخش عمده زیرساخت‌های غیرنظامی غزه را از کار انداخته است.

این جنایات در حالی انجام می‌شود که دیوان بین‌المللی دادگستری تل‌آویو را به نسل‌کشی متهم کرده و به رژیم صهیونیستی دستور داده است تا عملیات نظامی در شهر رفح در جنوب غزه را متوقف کند؛ هرچند که صهیونیست‌ها با حمایت غرب و آمریکا همچنان به جنایات خود در این منطقه نیز ادامه می‌دهد.