تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728733
شناسه : 3728733
تاریخ :
مؤلفه عدالت به صورت دقیق مورد توجه قرار گرفت اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: مؤلفه عدالت به صورت دقیق در استان مورد توجه قرار گرفت و یکی از عوامل فقدان عدالت سند راهبردی تشخیص داده شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا منتظری ظهر امروز در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در دومین سفر رئیس جمهور شهید به استان به عدالت به‌ویژه عدالت اداری به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم تاکید شد.

وی افزود: تاکید دیگر وی توجه به عدالت در حوزه اعتبارات، استخدام، صیانت از کارکنان و.... بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مؤلفه عدالت به صورت دقیق در استان مورد توجه قرار گرفت و یکی از عوامل فقدان عدالت سند راهبردی تشخیص داده شد که این مهم هم‌اینک تهیه و تدوین شده است.

منتظری عنوان کرد: توزیع اعتبارات از شکل سنتی به هوشمند براساس سامانه، قدم دیگری در امر تحقق عدالت بود.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود ۱۳.۵ همت اعتبار در سفر رئیس جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کند و در حال حاضر ۸۰ درصد تعهد سازمان برنامه و بودجه محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برنامه عملیاتی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در استان تدوین شده است.

منتظری بیان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم نرخ تورم در چهارمحال و بختیاری ۵۰.۲ درصد و بیکاری ۱۳.۴ درصد بود که اکنون وضعیت بهبود یافته و پیش‌بینی شد نرخ بیکاری به ۸ درصد برسد که تحقق پیدا کرد، در تورم و بیکاری از رتبه چهار کشوری به رتبه ۱۵ رسیدیم.

وی تاکید کرد: قابلیت چهارمحال و بختیاری منابع طبیعی است، و مهم‌ترین منبع آن آب است که هم تهدید و هم فرصت برای این استان به شمار می‌رود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: خشکسالی استان را تهدید می‌کند و بیش از ۲۰۰ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شوند.