تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3728731
شناسه : 3728731
تاریخ :
کار سختی برابر شباب الاهلی داریم/ هواداران دلگرمی ما هستند اقتصاد ایران: دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ دیداری در سطح بین المللی آسان نیست و کار سختی برابر شباب الاهلی امارات داریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه سپاهان، پیام نیازمند، با اشاره به مسابقه آسیایی پیش روی این تیم گفت: در سطح بین‌المللی بازی راحت وجود ندارد و ما کار دشواری در پیش داریم اما خوشبختانه این مسابقه در زمین خودمان برگزار می‌شود و امیدواریم با حمایت هواداران از این مرحله نیز با موفقیت عبور کنیم.

او ادامه داد: خوشبختانه باشگاه سپاهان اردوی بسیار خوبی را تدارک دیده و صبح و عصر تمرینات را در کمپ بسیار مناسبی که برای این اردو مهیا شده برگزار می‌کنیم. همچنین بازی‌های تدارکاتی خوبی نیز با تیم‌های مطرح سوپر لیگ ترکیه در پیش‌داریم که می‌تواند محک بسیار خوبی برای ما پیش از بازی مهم آسیایی پیش رو باشد.

نیازمند تصریح کرد: از همین حالا تمام عزم خود را جزم کرده‌ایم که بتوانیم بهترین عملکردمان را هم در لیگ برتر و هم در مسابقات آسیایی داشته باشیم. با وجود اینکه فصل سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشتیم اما به دلیل رقابت پلی‌آف آسیایی که در پیش داریم، به ناچار نسبت به دیگر تیم‌ها استراحت کمتری داشتیم و سریعاً به تمرینات بازگشتیم؛ از همین الان می‌دانیم که کار دشواری در پیش داریم و امسال چه در لیگ و چه در مسابقات آسیایی و رقابت‌های ملی تقویم فشرده‌ای در انتظار ما است. امیدوارم بتوانیم با حداکثر آمادگی ممکن به استقبال مسابقات پیش رو برویم و بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

نیازمند درباره تأثیر مسابقات تدارکاتی در افزایش آمادگی تیم گفت: دیدارهای تدارکاتی تأثیر خیلی زیادی در آمادگی تیم دارند؛ در حال حاضر تیم ما در مرحله بدنسازی قرار دارد و به همین دلیل و با توجه به تمرینات فشرده صبح و عصری که داریم قدری بدن بازیکنان سنگین است اما این مسابقات با توجه به اینکه بازیکنان جدید زیادی به ما اضافه شده‌اند، می‌تواند در هماهنگی تیمی ما تأثیر زیادی داشته باشد و امیدواریم با همین دیدارهای دوستانه بتوانیم بیشترین آمادگی را برای مسابقه حساس آسیایی پیش رو و مسابقات دیگر کسب کنیم.

او درباره بازیکنان جدید سپاهان خاطر نشان کرد: سال گذشته سال بسیار سختی برای ما بود و درس‌های خیلی زیادی نیز برایمان داشت که فکر می‌کنم همه ما قوی‌تر شدیم چراکه چالش‌های سختی را خواسته یا ناخواسته سپری کردیم؛ بازیکنان جدیدی که امسال به جمع ما اضافه شدند بازیکنان بسیار خوب، پرانگیزه و بااستعدادی هستند و امیدوارم با کمک یکدیگر این بازیکنان نیز هرچه زودتر با شرایط تیم و باشگاه هماهنگ شوند و بتوانیم بهترین نتایج شایسته باشگاه بزرگ سپاهان را کسب کنیم.

نیازمند خطاب به هواداران تیم سپاهان گفت: هواداران همیشه بزرگ‌ترین دلگرمی و انگیزه ما هستند و خودشان هم به خوبی می‌دانند چه بخش مهمی از باشگاه را تشکیل می‌دهند و ما همیشه بیشترین تلاش و انگیزه‌مان برای خوشحال کردن هواداران است و امیدواریم مثل همیشه که هواداران پشت تیم بودند و ما را حمایت کردند، امسال نیز در کنار تیم بمانند.

او در ارتباط با مسابقه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در برابر شباب الاهلی گفت: در سطح بین‌المللی مسابقه راحتی نداریم و حریفان ما هم به شدت مشغول یارگیری هستند و خود را تقویت می‌کنند و مثل ما همه سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. کار دشواری در پیش داریم اما خوشبختانه این مسابقه در زمین خودمان برگزار می‌شود و امیدواریم که با حمایت هواداران از این مرحله هم با موفقیت عبور کنیم.