تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3728717
شناسه : 3728717
تاریخ :
وزیر کار در تخصیص اعتبارات و تسهیلات به صورت شهرستانی اقدام کند اقتصاد ایران: رمضان رحیمی گفت: وزیرکار در تخصیص اعتبارات و تسهیلات به صورت شهرستانی اقدام کند تا حق شرکت‌های تعاونی ضایع نشود علاوه بر این باید شرکت‌های تعاونی در مولدسازی‌ها در اولویت قرار گیرند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان رحیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: ولی نعمت ما مردم عزیز هستند که بار مسئولیت را سال‌ها بر دوش ما گذاشته و مشروعیت ما از صندوق آرا مردم عزیز کشورمان است لذا باید خواست و مطالبات مردم را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: در مقطع کنونی بر ما واجب است با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس در انجام وظایف نمایندگی و در رأی اعتماد اعضای کابینه دولت به وظایف قانونی خود فعالانه عمل کنیم.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش گفت: از دولت جدید و وزیر پیشنهادی نیرو می‌خواهم توجه و اهتمام جدی به اجرای طرح‌های مصوب قبلی انتقال آب به حوزه زاینده‌رود داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از جانبازان و ایثارگران در اداره زندگی، مایحتاج و تهیه دارو دچار مشکل هستند گفت که دولت به وضعیت این افراد توجه کند.

رحیمی بر لزوم برنامه‌ریزی صحیح و کارشناسی شده برای تامین نیروی انسانی مدارس کشور تاکید کرد و افزود: از وزیر کار می‌خواهم در تخصیص اعتبارات و تسهیلات به صورت شهرستانی اقدام کند تا حق شرکت‌های تعاونی شهرستانی ضایع نشود علاوه بر این باید شرکت‌های تعاونی در مولدسازی‌ها در اولویت قرار گیرند.