تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728714
شناسه : 3728714
تاریخ :
پنجمین جشنواره سراسری فرهنگی و ورزشی سپاه در لرستان آغاز شد اقتصاد ایران: خرم‌آباد - پنجمین جشنواره سراسری فرهنگی و ورزشی «شمیم» سپاه در لرستان آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز چهارشنبه افتتاحیه پنجمین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم سپاه انقلاب اسلامی «شمیم خانواده» با شعار «رهروان نهضت حسینی و یادبود خادم‌الرضا و شهدای خدمت» به میزبانی استان لرستان و با شرکت هزار و ۹۰۰ فرزند سپاه در سالن شهید «غلامرضا چاغروند» خرم‌آباد برگزار شد.

سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این جشنواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: لرستان افتخار میزبانی پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه را دارد و این جشنواره با شرکت هزار و ۹۰۰ نفر از ۳۲ استان در قالب ۴۵ رده در سراسر کشور در هفت رشته ورزشی والیبال، تکواندو، شنا، فوتسال، تیراندازی، آمادگی جسمانی و کشتی رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری شایسته این رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی، اقدامات زیادی در استان صورت گرفت از جمله تشکیل ۲۲ کمیته اجرایی بیش از سه ماه تلاش و برگزاری جلسات هماهنگی، تعیین محل اسکان با همکاری دانشگاه‌های استان، آماده‌سازی ۱۳ سالن برای اجرای مسابقات، سازماندهی امور ترابری و منابع انسانی صورت‌گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن ابراز امیدواری از شایسته بودن میزبانی لرستان، گفت: امیدواریم بتوان میزبانی شایسته برای این رقابت‌ها باشیم و از همکاری مسئولان فرهنگی سپاه کشور در اعطای میزبانی به لرستان و همراهی مدیریت ارشد استان و سایر مدیران محلی تقدیر و تشکر می‌کنم.