تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3728710
شناسه : 3728710
تاریخ :
اذعان رسانه‌های صهیونیست به خسارت‌های حزب‌الله در مناطق شمالی اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارشی آماری از خسارت‌های وارد آمده در نتیجه حملات موشکی و راکتی حزب‌الله منتشر کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بیش از ۳۰ درصد از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که تاکنون از این مناطق تخلیه شده بودند، تاکید کرده‌اند که دیگر هرگز به شهرک‌هایی که از آن آواره شده‌اند، باز نخواهند گشت.

این رسانه‌ها تاکید کردند تاکنون ۴۳ شهرک صهیونیستی در مناطق شمالی تخلیه شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به خسارت‌های وارد آمده در نتیجه حملات موشکی و راکتی حزب الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی پرداخته و نوشتند که بیش از ۱۵۰۰ ساختمان و خودرو و زیرساخت در مناطق شمالی مورد اصابت قرار گرفته و ۶ منطقه صنعتی تعطیل شده و صدها موقعیت و مرکز شغلی در نتیجه حملات حزب الله از کار افتاده است.

این گزارش همچنین به نقل از اتحادیه هتل‌داران سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که دست کم ۱۰ درصد از هتل‌ها در سرزمین‌های اشغالی تقریبا بسته شده اند و بسیاری از هتل‌های دیگر نیز در آستانه ورشکستگی قرار دارند .

این مطالب در حالی بیان شده که بسیاری از ابعاد خسارت‌های مالی و جانی حملات حزب‌الله به صهیونیست‌ها در معرض سانسور نظامی این رژیم قرار گرفته و منتشر نمی‌شود.

در همین رابطه خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک منزل مسکونی در منطقه کفرکلا خبر داد.

رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته برای افزایش فشار بر حزب الله لبنان جهت توقف حملات، حمله به مراکز و منازل غیرنظامی و مسکونی را در جنوب لبنان تشدید کرده است.