تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728692
شناسه : 3728692
تاریخ :
۳۲ سارق و مالخر در گیلان دستگیر شدند/ اعتراف به ۵۰ فقره سرقت اقتصاد ایران: رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان تجهیزات انتقال نیرو و مخابرات، ۲۷ سارق و ۵ مالخر در گیلان دستگیر و به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن پور با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی ۲ روزه مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و مخابرات در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و طی عملیات‌های جداگانه، ۲۷ سارق و ۵ مالخر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به ۵۰ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سو استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: توجه مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.