تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728668
شناسه : 3728668
تاریخ :
عامل تیراندازی فومن در شیراز بازداشت شد اقتصاد ایران: فومن- فرمانده انتظامی فومن از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی این شهرستان در شهر شیراز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا فیضی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی در پی وقوع یک فقره درگیری، تیراندازی و زخمی شدن یکی از شهروندان در شهرستان فومن، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد عامل اصلی درگیری با شلیک گلوله سلاح گرم یکی از اقوام خود زخمی و قبل از حضور مأموران از محل متواری شده است افزود: برابر بررسی‌های تکمیلی پلیس محل اختفا متهم ۳۰ ساله و همدستش در شهر شیراز شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی با اخذ نیابت قضائی به استان فارس عزیمت و پس از دستگیری، متهم و همدستش را به شهرستان فومن منتقل کردند بیان داشت: با اعتراف متهم، همدست دوم وی نیز در شهرستان فومن دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۷ فشنگ اسلحه مربوطه از مخفیگاه او کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند افزود: پلیس با قدرت و اشراف کامل با هرگونه ایجاد ناامنی و قدرت‌نمایی مقابله می‌کند تا امنیت و آرامش را برای شهروندان به ارمغان آورد.