تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728636
شناسه : 3728636
تاریخ :
اولین نمایشگاه تخصصی سنگ، کاشی و سرامیک در یزد گشایش یافت اقتصاد ایران: یزد- «اولین نمایشگاه تخصصی سنگ، کاشی و سرامیک، موزائیک، درب و پنجره، چینی بهداشتی، شیشه و تجهیزات جانبی» در یزد گشایش یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، «اولین نمایشگاه تخصصی سنگ، کاشی و سرامیک، موزائیک، درب و پنجره، چینی بهداشتی، شیشه و تجهیزات جانبی»؛ در آئینی با حضور استاندار یزد افتتاح شد.

استاندار یزد در این مراسم با اشاره به تولید مصالح ساختمانی و کلیه تجهیزات مورد نیاز برای ساخت کامل یک ساختمان در استان یزد، گفت: این ویژگی منحصر بفرد از مزیت‌های برجسته یزد در صنعت ساختمان است.

مهران فاطمی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باعث توسعه صنعت ساختمان خواهد شد، گفت: خوشبختانه دستاوردها و محصولات تولیدی استان در صنعت ساختمان با تنوع بسیار زیاد در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

استاندار یزد با اشاره به برگزاری تخصصی این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: برای اولین بار در استان یزد انواع سنگ، کاشی و سرامیک، موزائیک، درب و پنجره، چینی بهداشتی، شیشه و تجهیزات جانبی مربوط به نمای ساختمان در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه گفت: بازدید شهروندان از این‌گونه نمایشگاه‌ها به توسعه صنعت ساختمان در استان منجر خواهد شد.