تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3728621
شناسه : 3728621
تاریخ :
ماجدی: از خودم مطمئن هستم و با فراغ‌بال به دادگاه می‌روم اقتصاد ایران: سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: درباره فساد هر جا که لازم باشد می‌روم و پاسخگو هستم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس A مربیان درباره بازدید از امکانات ورزشگاه شهدای شهر قدس اظهار داشت: در دو روز گذشته ما در مورد استادیوم‌ها صحبت کردیم. صحبت‌هایی هم شد که تیم‌های تهرانی در شهرستان‌ بازی کنند. به همین خاطر این را وظیفه خودم دیدم و علیرغم اینکه تجهیز استادیوم به هیئت فوتبال ربطی ندارد، اما از صبح در شهر قدس بودم و با شهردار این شهر بازدید میدانی کردیم. بعد هم جلسه‌ای با اعضای شورای شهر داشتیم و به من قول دادند از اولین بازی لیگ برتر تمام امکاناتی که خواستند فراهم شود. خدا را شکر ورزشگاه چمنی بسیار عالی داشت و پیست هم در حال آماده‌سازی بود. همه ایرادات را هم گفتند که تا اولین بازی لیگ تمام مشکلات برطرف خواهد شد.

وی در مورد خبر احضارش به دادگستری استان کرمان به دلیل پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان گفت: من خودم اعتقاد دارم باید با فساد برخورد شود. نمی‌دانم من را هم دعوت کردند برای پاره‌ای از توضیحات. قطعاً درباره فساد هر جا باشد می‌روم و پاسخگو هستم. اگر ریالی غیرمشروع در زندگی من آمده حق است که برگردانم و تاوانش را هم بدهم، ولی از خودم مطمئنم و با فراغ بال در دادگاه حاضر می‌شوم و پاسخگو هستم. فقط از این ناراحتم که وقتی ما در مظان اتهام هستیم،‌ نه مجرم؛ نباید رسانه‌ها اینطور برخورد شود. یک حرمتی را هم رسانه و هم مردم برای ما قائل بودند و فکر می‌کنم یکسری عوامل دست به دست هم داده‌اند تا این شأن و شخصیت را از ما بگیرند. به هر حال من از خودم مطمئنم و هر جا باشد پاسخگو هستم.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران و سرپرست سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که موضوع احضارش چیست، گفت: به این سؤال جواب نمی‌دهم تا زمانی که با دادستان رفسنجان صحبت کنم. به هر حال اینها سؤالاتی دارند که باید پاسخگو باشیم. شفاف‌سازی را ان‌شاءالله بعد از آن انجام می‌دهم.

ماجدی در واکنش به این موضوع که ظاهراً افراد بازداشت شده موضوعی را در مورد او بیان کرده‌اند، گفت: در جریان چیزی نیستم. فقط به من گفتند گزارش شده است که شما فلان کار را انجام دادید. من خودم هم هنوز نمی‌دانم داستان از چه قرار است و باید بروم و ببینم موضوع چیست.

انتهای پیام/