تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728615
شناسه : 3728615
تاریخ :
هدایت تحصیلی ۲۶ هزار دانش‌آموز لرستانی اقتصاد ایران: خرم‌آباد - سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان از هدایت تحصیلی ۲۶ هزار و ۵۵۴ دانش‌آموز پایه دهم این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یونس بهاروند ظهر امروز چهارشنبه در شورای معاونین آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه باید کارگروه هدایت تحصیلی تشکیل شود، اظهار داشت: در این کارگروه باید فرهنگ‌سازی و توجیه مدیران مدارس و خانواده‌ها برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان با رویکرد ترغیب آنها به سمت رشته‌های فنی و مهارتی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: خانواده‌ها باید به این باور برسند که هدایت تحصیلی که از طرف کارشناسان و معلمان برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است نتیجه و مسیر بهتر و آینده‌ای روشن برای فرزندان آنها رقم خواهد زد

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، تصریح کرد: ۲۶ هزار ۵۵۴ دانش‌آموز پایه دهم در استان داریم که روند هدایت تحصیلی آنها در حال انجام و روبه‌اتمام است.

بهاروند، بیان داشت: بر اساس امکانات، تجهیزات و کارگاه‌های هنرستانی و نیازسنجی مناطق و شهرستان‌های استان هدایت تحصیلی صورت می‌گیرد و زمینه برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های فنی و مهارتی فراهم است.