تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728599
شناسه : 3728599
تاریخ :
ثبت‌نام ۹۰ درصد از دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی استان اصفهان اقتصاد ایران: اصفهان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: باتوجه‌به رصدهای صورت‌گرفته ثبت‌نام پایه ابتدایی تا ۹۰ درصد پیش رفته است و ۱۰ درصد باقی‌مانده نیز در حال انجام است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیه فاضل درباره وضعیت ثبت‌نام مدارس استان اظهار داشت: با توجه به رصدهای صورت‌گرفته ثبت‌نام پایه ابتدایی تا ۹۰ درصد پیش رفته است و ۱۰ درصد باقی‌مانده نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: درخواست ثبت‌نام خارج از محدوده و اصرار والدین در بعضی از نواحی و مناطق از جمله چالش‌هایی است که برای ثبت‌نام با آن مواجه بوده‌ایم، درحالی‌که بهترین مدرسه برای دانش‌آموزان مدرسه محل سکونت است.

فاضل ابراز داشت: برای ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه چالش خاصی نداریم و به‌صورت مدرسه‌ای ثبت‌نام مدارس را پیگیری می‌کنیم تا ثبت‌نام مدارس را بتوانیم در اسرع‌وقت تکمیل کنیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم تا ثبت‌نام دانش‌آموزان، کلاس‌بندی مدارس و سازماندهی نیروی انسانی فوری انجام شود و دوره‌های توانمندسازی معلمان را در تابستان برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در پیش‌دبستانی‌ها دقت لازم را داشته باشند و حتماً در مراکز دارای مجوز ثبت‌نام کنند و از ثبت‌نام زودتر از موعد خودداری کنند چراکه تعجیل در ثبت‌نام مدارس امکان‌پذیر نیست.