تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728543
شناسه : 3728543
تاریخ :
۲۰ هزار بیمار به اورژانس و درمانگاه بیمارستان اهرم مراجعه کردند اقتصاد ایران: بوشهر- رییس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم گفت: در چهار ماهه اول امسال بیش از ٢٠ هزار بیمار با مراجعه به اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، زینب حسینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهارماهه نخست سال جاری، حدود ۲۰ هزار بیمار به اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان مراجعه کردند که ۱۷ هزار و ۸۵۰ نفر از مراجعین، درمان سرپایی و هزار و ۹۵۰ نفر بستری و تعداد ۱۰۰ نفر جهت خدمات درمانی پیشرفته‌تر به بیمارستان‌های مرکز استان اعزام شده‌اند.

وی افزود: به دلیل افزایش تعداد و حضور تمام وقت پزشکان متخصص و حضور پزشک دوم در شیفت بعدازظهر و شب بخش اورژانس شاهد رشد چشمگیر پذیرش‌ها و خدمات ارائه شده به بیماران در چهار ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم بیان کرد: این پیشرفت نشان از اعتماد مردم این شهرستان به تنها بیمارستان دولتی شهرستان تنگستان بوده است.

وی یادآور شد: از تمامی پزشکان، کادر درمان و پرسنل خدوم این مرکز درمانی که شبانه‌روز در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند تشکر و قدردانی کرد.