تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728542
شناسه : 3728542
تاریخ :
جنگلبان کردستانی آسیب دیده از اطفای حریق درگذشت اقتصاد ایران: سنندج _اسماعیل کریمی از جنگلبانان شهرستان کامیاران که هنگام اطفای حریق دچار آسیب شده بود، بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان کوثر سنندج، درگذشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحوم اسماعیل کریمی روز دوشنبه اول مرداد، هنگام اطفای حریق در مراتع روستای کانی گشه کامیاران، دچار حادثه شد و به وسیله بالگرد اورژانس به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شد اما به دلیل شدت سوختگی، بامداد چهارشنبه جان خود را از دست داد.

استاندار کردستان در پی شهادت جنگلبان اسماعیل کریمی پیام تسلیتی منتشر کرد.

با نهایت تأثر و تأسف مطلع شدیم جنگلبان رشید کردستان جناب آقای اسماعیل کریمی همکار محبوب جنگلبانی شهرستان کامیاران در حین عملیات اطفا آتش سوزی مراتع کردستان جان عزیز خود را در راه حفاظت از منابع طبیعی از دست داده و دعوت حضرت حق را لبیک گفتند.

اینجانب این ضایعه اسفناک را خدمت خانواده آن مرحوم، جامعه جنگلبانی و همکاران پر تلاش منابع طبیعی و آبخیزداری تسلیت عرض نموده؛ علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم از خداوند سبحان خواهانم.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کامیاران هم در پیامی درگذشت شهادت گونه این نیروی منابع طبیعی را تسلیت گفت.

آتش سوزی مراتع روستای کانی گشه کامیاران بر اثر بی احتیاطی و خاموش نکردن اتش توسط عامل انسانی به وقع پیوسته که در پی تلاش برای اطفای آن، مرحوم کریمی در محاصره آتش قرار گرفته و دچار ۱۰۰ درصد سوختگی می‌شود و بعد از ۲ روز بستری در بیمارستان کوثر سنندج، جان به جان آفرین تسلیم کرد.