تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728517
شناسه : 3728517
تاریخ :
توسعه کارخانه ها در نقاط مختلف به کاهش بیکاری منجر می شود اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: توسعه کارخانه ها در نقاط مختلف به کاهش بیکاری منجر می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان امروز در بازدید در پتروشیمی لردگان اظهار کرد: پیشرفت‌های بسیار چشمگیری در لردگان اتفاق افتاده است و در منطقه فلارد چنین پتروشیمی با عظمتی احداث شده است.

وی به عظمت پتروشیمی فلارد اشاره و بیان داشت: از نظم حاکم و شاکله ساختار در پتروشیمی لردگان واقعاً لذت می برم، یک مجموعه‌ای هستید که تلاش می‌کنید چرخ تولید بچرخد و امسال هم سال جهش تولید نامگذاری شده و انتظار بیش از این است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح بیان داشت: سال گذشته ۲۵ درصد افزایش تولید در پتروشیمی لردگان در سایه همت و مدیریت مدیران اتفاق افتاده که انتظار می‌رود با توجه به خواسته مقام معظم رهبری که جهش تولید را از ما خواستند بیش از سال گذشته افزایش تولید را داشته باشیم.

وی گفت: دغدغه‌ها و نوع رفتار مردم منطقه را کاملاً می‌شناسم مردم لردگان سالم، ساده و در عین حال با نشاط و کاری هستند، هر چه کارخانه توسعه یابد و صنایع دیگر ایجاد شود مانع از بیکاری جوانان ما می‌شود؛ جوانی که شغل داشته باشد دلگرمی نسبت به آینده دارد.

پورخاقان درباره ۸۸ درصد بومی گزینی در پتروشیمی لردگان یادآور شد: بومی گزینی بسیار خوب می‌باشد، بالاتر از ۷۷ درصد شاغلین در پتروشیمی بومی خود منطقه هستند؛ امر تخصص بر بومی گزینی ترجیح دارد، ما باید در تلاش باشیم تا متخصص بومی تربیت کنیم.

وی در خصوص تعدیل نیرو در پتروشیمی گفت: انتظار مردم و مسئولین موفقیت شماست؛ نمی‌توانیم بپذیریم که این قدر خوب عمل بکنید و در دهن ترامپ و امسال ترامپ بزنید، اما نتوانید همکاران خود را توجیه کنید که مناسبت‌های محلی را حتماً رعایت کنند؛ باید حقوق و شأن افراد حفظ شود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح درباره نام پتروشیمی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت‌های که در منطقه وجود دارد عنایت داشته باشید که نام پتروشیمی، اسم مکانی نباشد؛ نامی نامگذاری شود که فراگیر در استان باشد و همه بتوانند استفاده کنند.

وی در زمینه ضرردهی پتروشیمی گفت: این پتروشیمی ۴۰ هزار سهام دار دارد و قطعاً افزایش نیز خواهد یافت.

پورخاقان در خصوص بدهی‌های گاز، برق و آب این پتروشیمی گفت: این قول را به شما می‌دهم که با تلاش مضاعف شما مشکلات مرتفع خواهند شد.