تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3728487
شناسه : 3728487
تاریخ :
مزراوی در لیست خرید منچستریونایتد اقتصاد ایران: مدافع مراکشی تیم فوتبال بایرن مونیخ در رادار باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که برای تقویت تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ برای فصل پیش‌رو اقداماتی از جمله جذب جاشوا زیرکزی از بولونیا و لنی یورو از لیل را انجام داده و گزینه‌هایی همچون جارد برایت‌ویت و ماتیس دلیخت را هم برای استحکام هر چه بیشتر خط دفاعی شیاطین سرخ در نظر دارد، حالا خبر می‌رسد که مدافع مراکشی بایرن مونیخ را هم زیر نظر گرفته‌اند.

نشریه «تایمز» انگلیس گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال جذب یک دفاع راست است و نصیر مزراوی یکی از گزینه‌های مدنظر آنهاست. بایرن مونیخ از فروش این مدافع مراکشی در ازای رقمی در حدود 20 میلیون یورو استقبال می‌‌کند اما منچستریونایتد پیش از هر چیزی باید آرون وان‌بیساکا را راهی تیمی دیگر کند تا جا برای جذب مزراوی باز شود.

اریک تن‌هاخ که سابقه کار با نصیر مزراوی را در آژاکس دارد، بر این باور است که این هافبک مراکشی می‌تواند به آنتونی (بال برزیلی‌اش) کمک کند تا پنانسیل واقعی‌اش را به نمایش بگذارد. منچستریونایتد اما در راه جذب این بازیکن 26 ساله تنها نیست، چرا که وستهام هم به شدت نسبت به خدمت گرفتن او علاقه‌مند است.

منچستریونایتد برسر انتقال ماتیس دلیخت به اولدترافورد هنوز نتوانسته با بایرن مونیخ به توافق برسد و مذاکرات طرفین در جریان است. بایرن برای فروش این مدافع هلندی 50 میلیون یورو می‌خواهد که آخرین پیشنهاد این باشگاه لیگ برتری 15 میلیون یورو پایین‌تر است.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , تیم فوتبال بایرن مونیخ ,

مزراوی که گفته می‌شود به دنبال بازی در لیگ برتر انگلیس است، دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با بایرن باقی مانده است. او در دو فصل حضورش در جمع بلواریایی‌ها تاکنون در 55 بازی برای بایرن به میدان رفته و یک قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرامانی در سوپرجام آلمان را با این تیم تجریه کرده است.

انتهای پیام/