تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728480
شناسه : 3728480
تاریخ :
کلاهبردار تحت تعقیب در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد اقتصاد ایران: بوشهر- رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی کلاهبردار تحت تعقیب که با استفاده از هویت جعلی و تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: با تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری فردی که با استفاده از ترفندهای متقلبانه تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی و با هویت مجعول اقدام به خرید کالا از کسبه‌ها کرده و با دادن آدرس صوری، در خیابان‌ها اقدام به تحویل گرفتن کالاها کرده و متواری شده بود با اخذ مجوز قضائی شناسایی، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی تعداد شش نفر از افراد مالباخته و کشف این جرم با ارزش هفت میلیارد ریال تا این لحظه خبر داد و افزود: چنانچه با این شیوه از سایر شهروندان و کسبه‌ها کلاهبرداری صورت گرفته با قید فوریت به اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه و اقدام لازم صورت گیرد.

سرهنگ سهرابی بیان کرد: در طول سال جاری تا این لحظه نسبت کشف به وقوع ۹۵ درصد در جرایم جعل و کلاهبرداری در استان به دست آمده و پلیس آگاهی استان مأموریت مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری را با جدیت دنبال خواهد کرد.

وی گفت: شهروندان هرگونه اطلاعات خود در خصوص وقوع جرایم جعل و کلاهبرداری را از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.