تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728393
شناسه : 3728393
تاریخ :
دهکده تربیتی و فرهنگی شهید رئیسی افتتاح شد اقتصاد ایران: شیراز- مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس ازراه اندازی دهکده فرهنگی، مهارتی و تفریحی شهید آیت‌الله رئیسی با هدف تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در شهرستان سپیدان خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین کرم‌زاده، در این مراسم اظهار داشت: با توجه به رسالت سازمان دانش‌آموزی در زمینه تربیت نسل آینده، احداث این دهکده تربیتی و آموزشی گامی ارزشمند در راستای تحقق این رسالت خواهد بود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان را امری ضروری و حیاتی دانست و افزود: نسل امروز برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن و حضور موفق در عرصه‌های مختلف زندگی، نیازمند کسب مهارت‌های اجتماعی و زندگی هستند.

کرم‌زاده با بیان اینکه دهکده شهید رئیسی در منطقه‌ای خوش آب و هوا و با جاذبه‌های گردشگری فراوان واقع شده است، این دهکده را بهترین مکان برای برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان دانست.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس بر نقش اردو در تربیت اسلامی دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: اردوهای هدفمند با حضور مربیان توانمند، فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در دانش‌آموزان خواهد بود.