تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728354
شناسه : 3728354
تاریخ :
ساختمان قدیمی مدرسه پاسداران به موزه فرهنگ و هنر تبدیل شود اقتصاد ایران: قزوین- استاندار قزوین با بیان اینکه مدرسه پاسداران نباید تخریب شود، گفت: می توان بخشی از این مدرسه را که به مجموعه تاریخی دولتخانه اضافه می شود به موزه فرهنگ و هنر تبدیل کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی صبح چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین فرهنگ را نقطه قوت استان قزوین دانست و اظهار کرد: باید این ظرفیت غنی و مهم به مردم معرفی شود.

وی با بیان اینکه مدرسه پاسداران نباید تخریب شود، افزود: می‌توان بخشی از این مدرسه را که به مجموعه تاریخی دولتخانه اضافه می‌شود به موزه فرهنگ و هنر تبدیل کرد تا مردم از این ظرفیت استفاده کنند.

استاندار قزوین جابجایی و ساخت مدرسه جدید پاسداران را نتیجه اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت دولت به استان قزوین دانست و بیان کرد: این امید وجود دارد که به زودی شاهد افتتاح این مدرسه باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ یک سرمایه گذاری ماندگار است و در صورت تبدیل ساختمان قدیمی مدرسه پاسداران به موزه فرهنگ، ساختمان فعلی این موزه می‌تواند پاتوقی برای اهالی فرهنگیان استان باشد.