تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728337
شناسه : 3728337
تاریخ :
اردوی جهادی شهدای خدمت در تربت جام برگزار می شود اقتصاد ایران: تربت جام- مسوول جامعه پزشکی تربت جام گفت: اردوی جهادی شهدای خدمت در راستای خدمت رسانی به مردم محروم منطقه بالا جام برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا عبدالرحمانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و در راستای ترویج فرهنگ جهاد و خدمت رسانی به محرومان، اردوی جهادی شهدای خدمت با همت بسیج جامعه پزشکی استان و شهرستان از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ در منطقه بالا جام (روستاهای تحت پوشش مرکز کاریزنو و رباط سمنگان) برگزار می‌شود.

مسؤول جامعه پزشکی تربت جام گفت: هدف از برگزاری این اردوی جهادی، ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی به مردم محروم و کم برخوردار این منطقه در راستای ارتقای سطح سلامت و آموزش اصول بهداشتی است.

وی با اشاره به نامگذاری این اردو به نام شهدای خدمت، افزود: این نامگذاری در یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه سیدالشهدا خدمت رئیس جمهور شهید ایت الله رئیسی انجام شده است که جان خود را در راه خدمت به مردم محروم فدا کردند.

عبدالرحمانی ادامه داد: در این اردوی جهادی، خدمات مختلفی از جمله ویزیت توسط متخصصان قلب، داخلی، اورولوژی، اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی، پوست، طب سنتی، جراحی سرپایی (ختنه و…)، سونوگرافی، آزمایشگاه و مامایی و مشاوره به صورت رایگان به مردم این منطقه ارائه خواهد شد.

مسؤول جامعه پزشکی تربت جام بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این اردوی جهادی، گامی مؤثر در جهت ارتقای سطح سلامت و ارائه خدمات باکیفیت پزشکی به مردم محروم این منطقه برداشته شود.

گفتنی است؛ که این اردوی جهادی با همکاری و مشارکت دانشکده علوم پزشکی تربت جام، بسیج جامعه پزشکی استان و شهرستان و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.