تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728335
شناسه : 3728335
تاریخ :
میزبانی اردبیل برای مسابقات اوپن جهانی دارت قطعی شد اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات اوپن جهانی دارت تحت عنوان جام صفوی به میزبانی اردبیل در سایت فدراسیون جهانی دارت WDF به اردبیل واگذار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی محمدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این میزبانی فرصت مناسبی برای توسعه هر چه بیشتر ورزش زیبای دارت در کشور و به ویژه در استان اردبیل دانست.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و همیاری همه دست اندرکاران ورزش استان بتوانیم میزبان شایسته ای برای این رویداد مهم ورزشی باشیم.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل با اشاره به سختی‌ها و شرایط ویژه برای پذیرش میزبانی چنین مسابقاتی از سوی فدراسیون جهانی از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در این راستا قدردانی کرد و گفت: ثبت این میزبانی در تقویم مسابقات WDF دستاورد مهمی برای ورزش استان و هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل است.

محمدیان بیان کرد: این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم اکتبر ۲۰۲۴ مصادف با ۱۲ و ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳ در بخش‌های آقایان، بانوان، پسران و دختران در اردبیل برگزار خواهد شد.