تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3728326
شناسه : 3728326
تاریخ :
باعث و بانی انتشار بازی محبوب فورتنایت، اکنون رئیس واحد بازی نتفلیکس است اقتصاد ایران: آلن تاسکان از مدیران سابق اپیک‌گیمز، سازنده‌ی بازی فورتنایت اکنون واحد گیمینگ نتفلیکس را مدیریت می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

نتفلیکس برای هدایت تلاش‌های مداوم خود در بخش بازی، چهره‌ی کلیدی جدیدی استخدام کرد. همانطور که ورایتی گزارش می‌دهد، این سرویس استریم، آلن تاسکان را به‌عنوان رئیس جدید واحد گیمینگ خود استخدام کرده است. تاسکان قبلاً به‌عنوان معاون اجرایی توسعه‌ی بازی در شرکت اپیک گیمز، سازنده‌ی بازی محبوب فورتنایت، فعالیت می‌کرد. مایک وردو، رئیس سابق واحد بازی نتفلیکس اکنون وظیفه‌ی جدیدی در این شرکت برعهده دارد و در تیمی فعالیت می‌کند که هدفش ارائه‌ی نوآوری‌های جدید است.

تاسکان از سال ۲۰۱۸ در نقش قبلی خود در اپیک گیمز، مسئول خروجی استودیوی داخلی این شرکت بود. درواقع بازی محبوب فورتنایت زیر نظر تاسکان شکل گرفت. او در بیانیه‌ای توضیح داد که دلیل پذیرفتن نقش جدیدش در نتفلیکس این است که کاملاً باور دارد شرکت مورد بحث موقعیت منحصربه‌فردی برای بازتعریف آینده‌ی بازی دارد.

اگرچه بازی هنوز به بخش اصلی کسب‌وکار نتفلیکس تبدیل نشده است، اما این شرکت از سال ۲۰۲۱ با کتابخانه‌ای درحال رشد از عناوینی که ازطریق موبایل برای مشترکین دردسترس قرار دارند، وارد دنیای بازی شده است. غول استریم اخیراً روی بازی‌هایی که با محبوب‌ترین فیلم و سریال‌های این شرکت مرتبط هستند، تمرکز کرده است. برای مثال، فصل بعدی سریال Emily in Paris به‌همراه راه‌اندازی بازی مرتبط با آن، در ۱۵ آگوست (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) به‌نمایش در خواهد آمد. علاوه‌بر این نتفلیکس اخیراً متعهد شد هر ماه بازی جدیدی منتشر کند.

مقالات مرتبط:
  • تمرکز ویژه نتفلیکس روی صنعت گیم؛ ۸۰ بازی در دست توسعه است
  • نتفلیکس نونوار می‌شود؛‌ بزرگ‌ترین بازطراحی در ۱۰ سال اخیر

استخدام تاسکان می‌تواند به راه‌اندازی برخی از برنامه‌های بلندپروازانه‌ی نتفلیکس در حوزه‌ی گیمینگ کمک کند که شامل حرکت به‌سمت بازی‌های بلاک‌باستر و همچنین عناوینی است که روی تلویزیون‌ها و در فضای ابری قابل بازی باشند.