تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3728304
شناسه : 3728304
تاریخ :
تبانی برای تصاحب ریاست تامین اجتماعی اقتصاد ایران: کانال تلگرامی موج سوم از تلاش برخی افراد برای تصاحب کرسی تامین اجتماعی بدون موافقت هیات امنای این مجموعه خبر داد .

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز آخرین خبرها حاکی از ان است که یکی از استانداران پیشین ایران (خوزستان) - غلامرضا شریعتی، دکترای ژنتیک! - یکی از گزینه های تصدی مدیرعاملی تامین‌اجتماعی است و گویا برخی افراد قصد دارند همچنان به اقدامات غیر کارشناسی خود در انتخاب مدیران و علی الخصوص انتصاب این استاندار در راس تامین اجتماعی، بدون موافقت هیات امنای این مجموعه ادامه دهند .

غلامرضا شریعتی متولد بهبهان و دارای مدرک دکتری ژنتیک مولکولی از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران می‌باشد. شریعتی فعالیت سیاسی خود را از دولت اصلاحات در استانداری خوزستان آغاز نمود.

اتفاقی که استاندار خوزستان را مشهور کرد برخورد با یک شهروند منتقد بود که بازتاب گسترده‌ای در رسانه ها داشت. در بازدید غلامرضا شریعتی از مناطق سیل‌زده خوزستان، پیرمردی با انتقاد از عدم امداد رسانی، خطاب به او گفت: «آیا فقط به سوریه می‌رسید؟'»که با برخورد تند و تهدیدآمیز شریعتی مواجه شد. او در پاسخ به انتقاد این شهروند از عملکرد نظام جمهوری اسلامی، می‌گوید: حرف بی‌ربط نزن، آدم مخالف نظامِ بی‌تربیت، برو بیرون، برو گمشو، تا ندادم… این حرف‌ها چیه؟ ما خونمون (خون) رو براشون دادیم. (اشاره وی به مردم خوزستان و جنگ ایران و عراق است)

همچنین شنیده شده است تاجگردون نماینده گچساران و رییس کمیسیون بودجه که نتوانسته موهبتی را برای تامین اجتماعی معرفی کند در حال رونمایی از گزینه جدید خود علی محمد احمدی استاندار مستعفی کهکیلویه و بویر احمد ، نماینده سابق ابدانانان در مجلس نهم و عضو جبهه پایداری می باشد تا شاید او را راهی تامین اجتماعی کند.

این در حالیست که امروز کارگران و بازنشستگان از لحاظ مالی، بیمه، روحی، معیشت، درمان و ... در شرایط بحرانی قراردارند و دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب بارها بر کارشناس و متخصص بودن وزرا و مسوولین تاکید میکند.