تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728293
شناسه : 3728293
تاریخ :
اتباع بیگانه غیرمجاز یک تهدید برای کشور هستند اقتصاد ایران: قزوین- جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز در هر کشوری یک تهدید است و در کشور ما نیز این امر قابل استثنا نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: اتباع بیگانه غیرمجاز در هر کشوری یک تهدید است و در کشور ما نیز این امر قابل استثنا نیست و همه اتباع غیرمجاز در دستور کار شناسایی و عودت هستند.

وی با بیان اینکه افرادی که از اتباع غیرمجاز استفاده و به کار گیری می‌کنند نیز مرتکب جرم شده و با آنها برخورد کرده‌اند، افزود: برخی‌ها به نام خود برای این اتباع به خرید خانه و خودرو اقدام می‌کنند که این کار نیز عملی مجرمانه است.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور تاکید کرد: وظیفه قانونی همه پلیس‌های جهان مخصوصاً جمهوری اسلامی رصد و شناسایی و عودت اتباع غیرمجاز است و در این کار نیز اغماضی انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس در همه برنامه و مناسبت‌ها در کنار مردم است، تصریح کرد: حفظ امنیت کشور در کنار مدیریت بر ناهنجاری‌های اجتماعی بر عهده پلیس بود و به لطف خدا پلیس مخصوصاً مجموعه انتظامی قزوین در این رابطه کارنامه خوبی داشت.

رضایی از عملکرد خوب مجموعه انتظامی قزوین برای مقابله با سرقت و پیشگیری از وقوع آن خبر داد و تصریح کرد: با تهیه و توزیع مواد مخدر، مقابله با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادین متجاهر جزو دغدغه‌های مردم و پلیس است

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های پلیس مقابله جدی با دارندگان سلاح غیرمجاز است، اضافه کرد: برخوردهای سلبی و ایجابی برای دارندگان سلاح در دستور کار است و این افراد باید احساس خطر و ناامنی کنند.