تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3728219
شناسه : 3728219
تاریخ :
ایرادات ورزشگاه را برطرف می‌کنیم/ حضور قطعی نورافکن تا نیم‌فصل اقتصاد ایران: سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان گفت: برای ورزشگاه سیروس قایقران ۴۹ ایراد در نظر گرفته شده است که البته بخشی از آن‌ها جزیی است اما تلاش می‌کنیم تا قبل از شروع لیگ آن‌ها را برطرف کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رامبد رشیدی راد سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان درباره آخرین وضعیت ورزشگاه سیروس قایقران گفت: ورزشگاه ما به لحاظ زمانی یکی از ورزشگاه‌های پیر به حساب می‌آید و الزامات جدید فدراسیون را نداشته است. البته ۴۹ مورد ایرادی که به ورزشگاه گرفته شده، شاید در ظاهر یک عدد بزرگ باشد اما خیلی از ایرادات آن جزئی است و تنها داخل لیست آمده که انجام شود. به عنوان مثال یکی از آن ایرادات جمع آوری نخاله‌های ساختمانی بوده که این موضوع برای ما زمانی نمی‌برد.

وی گفت: فکر می‌کنم ۸ تا ۹ مورد از این ایرادات باید با جدیت تمام پیگیری شود و بخشی از این ایرادات با توجه به ساختار استادیوم سخت است. فکر می‌کنم در فاصله زمانی تا شروع مسابقات همه مسئولان استانی پای کار باشند تا بتوانیم بازی اول برابر گل‌گهر را انجام دهیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان تأکید کرد: ما این قول را دادیم که همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت و از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد تا شرایط به نحو احسن انجام شود.

رشیدی راد در مورد آخرین وضعیت بازیکنان سرباز به تیم ملوان اضافه شدند یا خیر، عنوان کرد: ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنان سربازست که امروز به تیم ما اضافه خواهد شد. نورافکن هم امسال در تیم ماست و روز گذشته هم یک عکس از خودش منتشر کرده بود که یک سلام نظامی داده بود. آقای میرزایی هم خودش را به ما معرفی کرده است. بحث سربازی بازیکنان در اختیار باشگاه نیست و بازیکنانی که به عنوان سرباز به تیم ما می‌آیند خودشان پیگیر کار کسری خدمت می‌شوند، این موضوع را زمانی ما متوجه می‌شویم که کار از کار گذشته است.

وی گفت: بنابراین من از الان نمی‌توانم با قطعیت بگویم نورافکن تا چه زمانی در تیم ماست، ولی او تا نیم فصل به صورت قطعی در تیم ما حضور دارد. شرایط آقای سرلک هم به همین صورت است، او پیگیر کسری خدمت و آن طور که من شنیدم کفالت است تا بتوانند از ابتدای فصل برای باشگاه پرسپولیس به میدان برود.

رشیدی راد در پاسخ به این سوال که میزبان قرارداد بازیکنان سرباز چقدر است، گفت: در حد بازیکنان سرباز است.

وی در واکنش به این سوال که اگر نتواند تا ۱۵ مردادماه ایرادات را برطرف کنید میزبانی از شما گرفته خواهد شد یا خیر، گفت: مسابقات لیگ برتر از ۲۵ مردادماه آغاز خواهد شد و لزوماً این طور نیست که ما تا ۱۵ مرداد وقت داشته باشیم و اگر ایرادات را برطرف نکنیم میزبانی از ما گرفته می‌شود، قرار است دوستان برای بازدید بیایند.

رشیدی راد در مورد سکوهای ورزشگاه که شرایط مناسبی ندارد، گفت: آن قسمت از ورزشگاه که مشکل مقاومتی دارد در حال تعمیر است و مشکلی اساسی ما آن قسمت نیست. قرار شد از یکی از درهای مدرسه‌ای که کنار ورزشگاه استاستفاده کنیم و در را کمی عریض کنیم تا کاملاً اتوبوس وارد ورزشگاه شود.

وی در مورد حضور شکوری در لیست مربیان تیم ملوان گفت: طبق صحبتی که با او داشتم شکوری پس از سال‌ها کار اجرایی ترجیح دادند کار فنی انجام دهند و ما امسال به عنوان مربی در خدمت او هستیم.