تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728211
شناسه : 3728211
تاریخ :
رشد چشمگیر پروازهای خارجی از فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل گیلان اقتصاد ایران: رشت- مدیر کل فرودگاه گیلان از رشد چشمگیر پروازهای خارجی از این فرودگاه خبر داد و گفت: این فرودگاه به لحاظ سیستم‌های ناوبری و زیرساخت‌های هوانوردی استعداد بسیار بالایی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن میر حسینی صبح چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها از رشد چشمگیر و کم نظیر پروازهای خارجی در این فرودگاه خبر داد و اظهار کرد: تعداد پروازهای خارجی از فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت در چند ماه اخیر از دو پرواز به ۲۴ پرواز در هفته رسیده است.

مدیر کل فرودگاه گیلان با اشاره به استقبال گردشگران خارجی از سفر به استان گیلان گفت: پس از رایزنی‌ها و تبیین ظرفیت‌های گردشگری استان گیلان توسط چند شرکت مسافرتی و گردشگری داخلی، شاهد ورود یک شرکت هواپیمایی خارجی به فرودگاه رشت و استقبال خوب گردشگران عراقی و افزایش چشمگیر پرواز از مسیرهای بغداد، نجف و بصره بودیم.

میرحسینی بیان کرد: در حال حاضر ۴ شرکت در روزهای مختلف هفته از فرودگاه رشت به شهرهای بغداد، نجف و بصره پرواز دارند.

وی با اشاره به برقراری مسیر پروازی جدید رشت _ ایروان _ رشت افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی آساجت نیز در روزهای سه شنبه و جمعه به کشور ارمنستان در حال انجام است.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل استان گیلان گفت: این فرودگاه به لحاظ سیستم‌های ناوبری و زیرساخت‌های هوانوردی استعداد بسیار بالایی را برای پذیرش پروازهای داخلی و خارجی دارا بوده و هماهنگی‌های لازم جهت برقراری پرواز به آستراخان روسیه و کشور ترکیه نیز در آینده نزدیک در حال انجام می‌باشد.