تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3728167
شناسه : 3728167
تاریخ :
آخرین وضعیت برادران گرایی و تمرین برای آلبانی اقتصاد ایران: رئیس هیئت کشتی استان فارس از آغاز تمرینات کشتی محمدعلی گرایی و تلاشش برای حضور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

ساسان خوبیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درحالیکه شنیده می‌شود محمدرضا گرایی دیگر قصد کشتی گرفتن ندارد و اخیرا نیز فیلمی از تمرینات غیر از کشتی او منتشر شده، اظهار داشت: با رضا درارتباطم اما هنوز تصمیمی در مورد آینده نگرفته، به هرحال دوست دارد یک جوری آرامش پیدا کند. او هنوز شرایط روحی‌اش مساعد نشده و باید یک مقدار خودش را جمع و جور کند، با این وجود مطمئنم دوباره کشتی می‌گیرد.

وی در مورد محمدعلی گرایی نیز گفت: علی که تمرین کشتی می‌کند، شاید در 82 کیلوگرم هم برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی مدعی باشد.

خوبیاری همچنین درباره محمدرضا مختاری و اینکه آیا او تصمیم دارد شانسش را در وزن 82 کیلوگرم امتحان کند؟، تاکید کرد: فکر می‌کنم مختاری در 77 کیلوگرم می‌ماند و خودش را برای ایندورگیم آماده می‌کند، البته ما میثم دلخانی و محمدرضا رستمی را هم داریم که در دو وزن 63 و 72 کیلوگرم برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی شانس دارند. رستمی در فینال قهرمانی آسیا از ناحیه همسترینگ آسیب دید که باخت، او یک ماه درگیر کارهای درمانی‎‌اش بود اما حالا آسیب‌دیدگی‌اش برطرف شده و آمادگی شرکت در مسابقه را دارد. استان فارس برای مسابقات زیر 23 سال جهان هم فرخی و کشتکار را به عنوان مدعی دارد و امیدوار هستیم که چند کشتی‎‌گیر ما به آلبانی بروند.

رئیس هیئت کشتی استان فارس درمورد اینکه آنها در المپیک پاریس برخلاف توکیو نماینده‌ای ندارند، گفت: این خیلی تلخ است، شرایطی پیش آمد که درنهایت نتوانستیم ملی‌پوشی در المپیک 2024 داشته باشیم و همه از این بابت ناراحتند.

 

انتهای پیام/