تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3728118
شناسه : 3728118
تاریخ :
متعهد می‌شوم که دیوان محاسبات را تقویت کنم اقتصاد ایران: کاندیدای ریاست دیوان محاسبات گفت: متعهد می‌شوم که دیوان محاسبات را به عنوان پشتوانه نظارتی مجلس تقویت کنم و تلاش می‌کنم تا دیوان با نظارت دقیق و به موقع، نقش خود را با جدیت ایفا کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا تیموری کاندیدای ریاست دیوان محاسبات کشور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در دفاع از برنامه‌های خود، اظهار کرد: من فرزند دیوان محاسبات هستم و از پایین‌ترین رده شغلی در دیوان محاسبات به صورت سیستمی و نه جهشی و با کارشناسی به این نقطه رسیده‌ام.

کاندیدای ریاست دیوان محاسبات تاکید کرد: متعهد به امانت‌داری هستم و قول می‌دهم که چشم بینای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نظارت باشم. افزایش اقتدار دیوان محاسبات، ارتباط با نمایندگان و کمیسیون‌ها و نظارت بر شرکت‌ها و مؤسسات دولتی از جمله برنامه‌هایم است.

وی با اشاره به اینکه بدون نگاه سیاسی، دیوان سیاست‌زده را به مسیر اصلی خود بازمی‌گردانم، اظهار کرد: متعهد می‌شوم که دیوان محاسبات را به عنوان پشتوانه نظارتی مجلس تقویت کنم و تلاش می‌کنم تا دیوان با نظارت دقیق و به موقع، نقش خود را با جدیت ایفا کند.

تیموری در ادامه گفت: نظارت دیوان محاسبات باید به صورت مستقل باشد، نه ابزار تسویه‌حساب‌های سیاسی و متعهد می‌شوم تا دیوان را به جایگاه واقعی خود بازگردانم. متعهد می‌شوم تا از انتصاب مدیران سیاسی و حزبی در این مرجع تخصصی و فنی دوری کنم و بدون گرایش سیاسی و حزبی فعالیت نظارت مستمر دیوان محاسبات را برای صیانت بیت‌المال دنبال کنم. به عنوان یک کارشناس در خدمت شما هستم.