تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3728079
شناسه : 3728079
تاریخ :
استفاده از جوان فلسطینی به عنوان سپر انسانی نظامیان صهیونیست اقتصاد ایران: حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری باعث شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی و منفجر شدن خانه یک شهید شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، گزارش‌های رسانه‌ای از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه قلندیا حکایت دارد.

نظامیان صهیونیست بعد از حمله به اردوگاه قلندیا منزل شهید فلسطینی به نام محمد مناصره را منفجر کردند. در جریان این حمله یک کودک فلسطینی و سه تن دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

این عناصر اشغالگر بعد از حمله به طولکرم از یک جوان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده کردند به طوری که او را جلوی تانک خود در منطقه عزبه الجراد بستند.

نظامیان صهیونیست ورودی‌های شهر قلندیا واقع در قدس اشغالی را نیز بستند.

در همین راستا نیروهای مقاومت فلسطین مستقر در کرانه باختری برای متوقف کردن متجاوزان صهیونیست وارد عمل شدند. گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کردند، رزمندگان فلسطینی وارد نبرد سنگینی با اشغالگران صهیونیست در شهر طولکرم و به صورت مشخص در محور عزبه جراد شدند.

این نیروهای فلسطینی با تیربار، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند. گردان طوباس وابسته به گروهان‌های قدس نیز اعلام کرد که نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر طوباس هدف قرار داد.